(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni Allah iyi etsiiiin E miiiiiiii ! Tam yorumlara cevapları bitirdim , karşıma çıktın . Gel buyur bir kahve pişireyim . Öyle kapıdan dönülür mü . Aşkolsun komşuuuuuu.... Aysuuuuuuu. Sevdim seni , doğrusu buuuuuu . !
bazen orman uyur kardeşce biz yalnız kalırız kendi sesimizde yoktur kuşların ötüşü atlarız rüzgarın terkisine koşarız içimizdekine .
Yalnızlık insanı kendine döndürür mü? Bu dizelerin şairine göre kesin ve net bir "evet" cevabını koyabiliriz karşılığına.
Peki, içimizdeki ne? Umut mu, aşk mı, yalnızlık mı, öz mü?.. Bana kalırsa şair bu yargısında anlamı açık bırakmış; ama "kendi döngüsünde aşkın kavgası." dizesiyle, aşkla ilintili olduğunu da belirtmeden geçememiş.
Tebrikler şair kardeşime...Kısa ve güzel bir şiir.
yağmurlar yağar ayrı düşer iğde dalında damlalar hasret kokar o zaman yapraklar gece kavga eder gündüzle aşk kanar kendi yerinde ölüm müdür en son noktası kendi döngüsünde aşkın kavgası .
hani yağsan belki açar iğde dalları belki de aşk gitmektir akşamüstleri şiir bırakmaktır bir kadeh şarap yalnızlık.
kardeş ormanların yaşama salgıladığı uykuların ertesinde, dalar gideriz özlemlerimize... yalnız akan sular gibi çarparız kıyısında hayatın bir söğüdün dalına değriz, bir kuşun çığlığına... birde yürekte beslediğimiz nazlı düşümüze...
yağmakta olan aşktır besbelli...
öyle sebil akışı, dolu....
el versen iğde dallarını çiçek alır...meyvası ömür tadı...
ve şiir şarap ısmarlar meyvanın çekirdeğine....
dünya bir yaş daha ergin olur...aşk bir ömür daha dallanır...
Aynı damlalardır...
Aynı damlanın düştüğü iğde dalları
Ayrı iğde dallarıdır.
Sevgiyle..