Gözlerim midir uykuya yol veren Yoksa uyku mudur gözlerimin adresini bilmeyen Gecenin gölgesinde sana susarken Ceplerimde Gül kurusu Cüzdanımda saçının teli Tıka basa sen dolduruyorum hücremi Ben sana aşık oluyorum sen bana "Aşk" Susuyoruz bize gece gibi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susuyoruz..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susuyoruz..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah Ferda,ca artık çok geç güzel insan ama değerli temenniniz yinede çok kıymetli. Sizleri okuyunca biz kendimizi yazıyor saymıyoruz. Sevgi saygı benden.
Kaptanımız seyir defterine not düşmüş.... Ben bende değilim türküsü bile varmış çok acıklı çok hayırlı sabahlar gülaydın Not : şiir yazmaya devam yorumu silmemek kaydıyla Yaz bir şeyler içinden geldiği gibi....
Gitti.. Yapayalnızım şimdi bir çığlık ortasında Kirli yağmurlarda ıslanıyorum Nasılda bulanık düşlerim bilemezsin.. Ağlamamak için tüm hıncımı dudaklarımdan çıkarıyor dişlerim Kan kokuyorum sanki kendime Keşke diyorum keşke Dün Yarın Olsa...!
Bilmiyorum şimdi nerdeyim, tek bildiğim ben bende değilim, bil bakalım kimdeyim.. Hayırdır neyin var diyeceğimde burdan da bunu sormak abes. Ben kayıp değilim ama takipteyim ;)
Yüreğiniz yorulmasın sevda yolunda kardeşim
sevgilerimle..