Beni kaç gibi özlersin? Ne vakit gelirim aklına? Bilsem özen gösterirdim entarime, Dış görünüşüme, Traş olurdum,sakallı hali mi, hiç sevezdin, Ve en güzel kokumu sürerdim üstüme, Beni dağınık,sersefil görme diye.
Beni günde kaç defa özlersin? Sadece uykuya dalmadan önce mi? Hiç,hüzünlü bir aşk şarkısı dinediğinde gelmez miyim aklına? Veya tozlar içinde kalmış bir fotoğrafa baktığında. Söylesene hiç mi yer kalmadı bana yüreğinde?
Benden sonra başkasına aşık oldun mu Leyla? Doğru söyle bak,bana yalan konuşma, Bana baktığın gibi, Aşk ile baktın mı bir başkasına? Ellerini tutun mu? Dokundun mu onun da saçlarına?
Onunla da,şarkı söyledin mi çığlık çığlığa, Gecenin bir vakti canın künefe çektiğinde, Artık ilk onu mu arıyorsun? Hüzünlü bir film izlediğinde, Filim biter bitmez, Arayıp,bütün filmi ona mı anatıyorsun?
Umarım kimse yoktur hayatında, Birgün oursada lütfen bana anlatma, Hep benim biriciğim olarak kal aklımda.
Peki hepsini geçtim,beni hiç mi özle mezsin? Dört saniye bile olsa, Veya bir göz kırıpımında, O da yeter ya bana sesimi çıkarmam, Yüreğinin bir köşesinde kıvrılıp otururum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni kaç gibi özlersin? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni kaç gibi özlersin? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok Beğendim…
.......................................................... Selam ve Saygılar..