Elvedaya dikiş atmış kırk yamalı dudaklarda Hep ayrılık sözü varmış bunu bana sen öğrettin. Ah yar hüzünle boğuşup bomboş kalan kucaklarda Yanan sevda közü varmış bunu bana sen öğrettin.
Gecenin tam ortasında uykusunu bölenlerin Uyanıp kan ter içinde yaşıyorken ölenlerin. Derdini içine atıp kahkahayla gülenlerin Kan ağlayan gözü varmış bunu bana sen öğrettin.
Birikiyor cümlelerin arasında bütün sırlar Yarım olsa ne çıkar ki karalanmış bu satırlar Seneleri avuçlayıp yutkunuyorken asırlar Her baharın güzü varmış bunu bana sen öğrettin.
Aşk yarası dikiş tutmaz yarayı açanlar yarmış Aşk ile meczup gezene yarin yüreği diyarmış. Samimi olduğu kadar gülüşleri sahtekarmış Aşkın iki yüzü varmış bunu bana sen öğrettin.
Neye uzansa ellerim bir boşlukta ve derinde Baktım keder sayfasında ayrılık durur yerinde. Evvelden böyle yazılmış sevenlerin kaderinde Meğer kara yazı varmış bunu bana sen öğrettin. 19.04.2017 Rasim YILMAZ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Öğrettin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Öğrettin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.