Okuduğunuz şiir 30.8.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ö.faruk gözoğlu
Süveyda
S Ü V E Y D A
Sözlerim Süveyda, belki de uçsuz bucaksız çöllerin savurduğu bir gölgenin ayak izleridir
acıyı çok içtiğimden midir nedir canıma dokunan her şey ben kesilir ben ise sen kesilirim Süveyda
Kalbimin kara lekesi içimde filizlenen tomurcuk kavuşamadım ya sana kuş gibi çırpınır nefesim damıtılmış bir sevdadır oysa sana olan masum hevesim
Asma yüzünü öyle , bunu sadece sen değil, hiç kimse bilmez ve hiç kimse önemsemez gölgesini gece, güneş çekilince anlar kıymetini ben seni gün doğarken sevdim Süveyda şafaklara sarıl hadi...
Kendi yazdıklarıyla içini susturan birini tanımadıysan işte o benim senin yüzün asıldı ya, bir de beni düşün Ölümlere acemi yüreğimde, sürekli asıyorum kendimi ne olur imamesi sen olmayan desturlara yaslandırma elinin tersiyle itme, kesip atma ayaklarının altına beni ...
Sensiz neylerim anlıyorum deseler de asla anlamazlar, kimseler sen değildir , acını hissediyorum kim diyebilir bir iç açımlıktır söyledikleri herkes kendi uçurumundan düşer bilirim ...
Aşk ! içindeki son bahara kurban etmektir kendini ne ağaç dalında kalır taze bir yaprak ne de takvimlerde buruşur günler zaman, acıtarak söke söke koparır da gider geriye aynalarda solgun bir yüz ve gidişlerin ardında takılmış gözler bırakır o an unutur düşlerini yanağından süzülen göz yaşında boğulursun.. dönüşlere gelince benim yolum tektir dalarsam o yolların rüyasına düşersem sensizliğin uğultusuna kaldır beni, kaldır Süveyda...
Şimdi gitmeliyim duraklar beni bekler bir gün kavuşma ihtimali ile geceye uyanacağım biliyorum çok yoruldun uyuyacak olursan eğer susadığın zaman uyandırırım sesim ulaşmasa bile kapatırım gözlerimi Süveyda içimde seyrederim seni ağlayan bir abdal la...
30.08.2014
RASİM YILMAZ
Günün Şiiri Ödülüne Layık Gören Edebiyat Defteri Kültür Ve Sanat Platformu Sitemize Kalbi Teşekkürlerimle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Süveyda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Süveyda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böyle seslenişin kanatlarında çaresizliğin, aşkın, ayrılığın kol kola bir bütün hâlinde nereye gittiklerini bilerek yol almasını seviyorum; sürükleyici oluyor, açık oluyor ve zihninizi yormadan kalbinize ilişiyor. Tebrikler...
Tebrikler.