Tek bir seslenişi bekledim geceler boyunca... Radyoda çalan türkü kavurdu geçti yüreğimi geçmişten kalan bir cümle avuçlarımda ufalanırken gözlerime nem düştü sen diye ... Hep uzaktan sevmeye mahkûm yüreğimle sessizce geldim kapına gecenin zifiri karanlığında gizliden gizliye öptüm düşlerimde yüreğini ey sevgili ... Kadınım vazgeçilmezim dudağımdaki tuzum ekmeğim, aşım ... Gönül bahçemin çiçeği kuruyan toprağımın nemi gece hayallerim gündüzözlemlerim sensiz nefes almaz bu beden ... Aşkın katıksız halini yaşıyorum yokluğundaki varlığınla herkesten sakınarak uzaktaki yanım ... Yıkık bir şehir olurum ruhun sarmasa bedenimi göçük altında kalan hayallerimle vurgun yerim yokluğun dokununca gecelerime ... Yabancı bir şehir durur karşımda büklüm büklüm sözlerin girdabında adaletsiz bir dünyanın zincirleri dolanır ayak bileklerimden sana söyleyemediğim sevdamı avaz avaz haykırırım kavuşamayan sevdalara... Kekeme kalan ruhumla ... Şimdi şu/an suskunluğumu omuzlayarak varla yok arasında üşüyorum senle sensizlikte kadınım ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.