Bu gece seninle buluşma gecesi sevgilim Kör karanlıklarda oyun misali ara bul beni Yine aynı saate aynı yerde bıkmadan usanmadan Bekleyeceğim seni Hayaline değse de yüreğim Seni seveceğim hayatımın her anında. Gel yar! Gel bu gece rüya da olsa
Yine sensizliğin koynunda Yastığa yorgana sarmaladım kollarımı bedenim sensiz olsa da ruhum sende düğümlendi yine tüm umutlar boğazıma Yüzüme gecenin ilk gölgesi değince astım kirpiğimi karanlık gecede doğan bir yıldıza bir damla yaş düştü yüreğimin yangınına ve yine bıraktım kendimi senli rüyalara
Bu gece uzun olsun istiyorum sevgilim her zamankinden daha sıcak ve kan ter içinde kalmış sevinçlerle boğuşalım kahkahalarda sevişelim seninle, mutluluk oyunları oynayalım sabahın ilk ışıklarına kadar bu gece seni bir başka sevmek istiyorum sevgilim Dokunmadan hissetmek tenindeki ateşi ve kalbinin atışlarındaki utangaçlığı duymak çocukça mutlu olmak ve bu gece çok fazla sevmek istiyorum...
Gel yar! Rüyalarım sensiz zindanlar gibi ıssız ve buz kesti her yanım yokluğunun koynunda Bekletme beni Hayâ etsem de bu derin hislerimden Göz ucuyla baktığımda sana utansam da kendimden Ve dualarla süsledim sana olan aşkımı sevgili Haramdan uzak helalinden seveyim diye seni…
Gel yar! Helalim ol bu gece Seni rüyalarıma hapsedip gidiyorum yine Dönüp baksan bana Dilimi susturan gözlerimdeki Gitme Feryadımı göreceksin Acıyan yüreğimin sancısını Gözlerimde görmekten mi korkuyorsun? Sevgilim
Şafak söktü şimdi yüreğim ağzımda gidişinin korkusunda azad ettim sabahın ilk kuşlarını ve güneşin gelmesiyle acı içinde vedalaştım seninle
Günaydın güneş! Günaydın sevgilim seni rüyalarımda bıraktım yine Ayrılığın hasreti vurdu şimdiden yüreğimi can yakıyor yokluğuna gözlerimi açmak boğazımda takılı kalan geceden kalma mutluluklar sönmedi ateşim esen ayrılığın rüzgarında solan gülüşünün hayali gözlerimin önünde ve sensiz bir günü yaşamak yaşamak mıdır söyle Aşkıyla gönlümü yakan yar! Gel ki Bir elvedanın hoşgeldinin de Terlesin yüreğim …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabah güneşi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabah güneşi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.