Cümlelerim öyle kısaldı Öyle yalnız ki öyle ıssız dilimin sesli harfleri.. Bir üflense yok olacak varlığı ruhumun Bir bilinse öyle umarsız yürüyüşlerim Kâlbime b’asılan özlem telaşlı Serçe misâli gülüşlerim Yüzümde binbir umut Canım çok lirik anne..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nisan etkileri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nisan etkileri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elim dertlerin küçük kızı.. Söyle, diline sürülmüş bu taze feryad fıtratına ağır mı?
Kalemin ve kâğıdının her sahifesi senin tahassungâhın. Her harfini derç edersin. o harfler sağlam görünür lâkin zedelenmiş olduğu aşikârdır. Bu yüzden onlara kelime halini verirken canının yandığını okurken canımızın yanmasından anlıyoruz. Yüzünde ki o teselli hangi çığlığın izi? Bir yanın afat, bir yanın küs! Nereye bu mühletsiz bu bekleyiş, Annesiz kalmışlığın kucağında, bu mühletsiz bir bekleyiş nereye?
Sevgili Nâr, Tüm acının ortağıdır kocaman bir 'ah'
Sevgimlesin ve duamın ağırlaşan adımlarısın. Bu yüzden bir duâ iliştirmek istiyorum yine sözlerime. "Âh duâ iyi ki varsın, Sen olmasan nasıl dertleşirdik biz Rabbimizle. Nasıl dökerdik içimizi? Düğümlü sözlerimiz bir tek O'nun huzurunda çözülüyor. Hamd olsun bizi 'duâ' ile hemhâl edene...”
zeynn tarafından 4/14/2017 11:35:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Cümlelerim öyle kısaldı Öyle yalnız ki öyle ıssız dilimim sesli harfleri.. Bir üflense yok olacak varlığı ruhumun Bir bilinse öyle umarsız yürüyüşlerim Kâlbime b’asılan özlem telaşlı Serçe misâli gülüşlerim Yüzümde binbir umut Canım çok lirik anne..
O kadar büyük ve derin manalar varki şiirde yüreğinize sağlık diyorum sadece çünkü muhteşemdi
bir bilseniz ne kadar çok şey anlattınız..ve bir bilseniz serbest bıraksa ruhunuz kaleminizi uğruna dökülecek çok şey var mısralara...saygı ile şiir güzel ve özeldi..
Candan tebrik etsem az ki...