(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OTURDUĞUM EV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OTURDUĞUM EV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziyaret eden yok şu mezarlığı, Oturduğum evin tam karşısında.
(Bende ziyaret edemeyenlerdenim şair, Babamın mezarını öldüğü dönemlerde bir kez ziyaret ettim, kalbim dayanmıyor ki; yakınlarıma.2005 yılında 17 yaşında kardeşimin kızını kaybettiğimde, babamı ikinci kez ziyaretim oldu, yürek dayanmıyor efendim. Şöyle yatır ve şehit ziyaretlerini asla ihmal etmeyen biriyim de, yakınlarıma gidemiyor evden dualarımı yolluyorum... Anlamlı mısralardı...
Öncelikle sayfama hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Ne iyi ettiniz de geldiniz. Sayfama yaptığınız ziyaret ve samimi yorumlarınız için çok teşekkür eder saygılar sunarım. Varlığınız daim olsun.
Bizler bu yalan dünyadan şöyle bir gelip geçiyoruz Yaşamıyoruz aslında Gerçek hsyat orası sizin evinizin önündeki. Dert yok tasa yok kıran yok kırılan yok Bir de hsyat denen yoldan geçerken hak hukuk bildiysen Kul hakkını yemediysem deymez keyfine Güzeldi güzel ve çok düşündürücü Hoşça kalın
Siz değerli kadim dost, değerli şair, değerli üstad. Uzun bir aradan sonra yeniden sayfama hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Varlığınızla onur verdiniz efendim. Ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım.
Sevgili Dost, bu şiiri okuyunca bir garip oldum. Mezar ve mezarlık medhiyesi muhteşem bir şiir. Anlatım ahenk mukemmel ve sevgisel duyguları da hissettiren bir şiir. Adeta tercih edilir duygusu veriyor insana. Sevgili dost kutluyorum sizi. Farklılık yaratan bir şiirdi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Benim şiirim değil farklılık yaratan sizin gibi üstadların yüreğidir farklılığı yaratan. Öğrendiğimizi uygulamaya çalışıyoruz diyelim. Ama sizin gibi değerli bir dost üstadın sayfamı ziyaret etmesi ve yorum yapması beni ziyadesiyle onurlandı. Ziyaretiniz ve yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım.
kaleminize sağlık kardeşim çok güzel duygulu ve gerçeği dile getiren bir hece şiiri. ama ölüme daha çok erken sizin için Rabbim uzun ömürler versin başarılı çalışmalar dilerim
Amin. Rabbim bilcümle ümmeti müslümana hayırlı sıhhatli mutlu huzurlu ömürler versin. Sizin gibi değerli bir ustanın şiirime yaptığı yorum beni ziyadesiyle mutlu etti onurlardırdı. Ziyaretiniz ve yorumlarınız için çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Sayfamı yalnız bırakmayan değerli dost, yalnız benim değil sizlerinde gönül sesi hiç susmasın. Sayfama uğrayıp yaptığınız ziyaret ve yorum için teşekkür eder saygılar sunarım.
Oturduğum evin tam karşısında.
(Bende ziyaret edemeyenlerdenim şair,
Babamın mezarını öldüğü dönemlerde bir kez ziyaret ettim, kalbim dayanmıyor ki; yakınlarıma.2005 yılında 17 yaşında kardeşimin kızını kaybettiğimde, babamı ikinci kez ziyaretim oldu, yürek dayanmıyor efendim. Şöyle yatır ve şehit ziyaretlerini asla ihmal etmeyen biriyim de, yakınlarıma gidemiyor evden dualarımı yolluyorum...
Anlamlı mısralardı...
Emeğe Saygımla...