(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMER - 7 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMER - 7 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Güzel Eseri yazan Şairimizi, Canı Gönülden kutlar Tebrik ederim İlhamınız bol yüreğiniz kaleminiz var olsun. ----------46---------- Deve yavrusu daylak Değil acemi Çaylak Böyle konmuş mahlası; Sevmez hiç beleş aylak ................................................................... Bugünkü Maniler Serisinden size akan demdi. Şimdiden Hayırlı Huzurlu Bayramlar dilerim. Yüce Rabbim Tekrarına Kavuştursun. Amin Selâm ve Duâ ile Saygılar Sevgiler. Efendim.
Estafurullah Üstadım. Siz saygı değer Saygın bir Kalemdaşım Edebiyatta gönül birliği yaptığım Dostum olduğunuz için Size de Müteşekkirim. Saygılar Sevgiler Sunuyorum.
Beni çok mahcup ettiniz dost kalem. Çok onur duydum. Nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Sağ olun var olun. Sizinde Bayramınız Mübarek olsun. Sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu sağlıklı sıhhatli, hanenizden ve sofranızdan Halil İbrahim Bereketinin noksan olmadığı nice bayramlara erişmeniz dileği ile.
kutlar esenlikler dilerim....