(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEFENSİZ DÜŞLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEFENSİZ DÜŞLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkmamak ne mümkün kükrüyor mağrur, Sanki sütten de ak tertemiz mağfur, Ezilenler değil bir tek o mağdur, Kefensiz düşlerim dondu gülüşüm. Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli günler
Geç farkettim yorumunuzu. Kusuruma bakmayın. Zaten uzun zamandır siteye girmiyordum. Daha yeni yeni bir dönüş yapmaya başladım. Yaptığınız güzel ziyaret ve yorumunuz için teşekkür eder saygılar sunarım.
Gönlünüze sağlık, ne güzel bir şiir hem de hiciv dolu. Ben de bir arkadaşa nazire yazmıştım. Selam ve muhabbetlerimle...
Devletin imkânı meydanı süsler Korku ve beklenti eveti besler Hayır demek suçtur, kısıldı sesler Sussun diye boğazları tıkıyor.
Hayırda hayır var, hayırlı günler İçimden geliyor kaç kişi dinler Beni ancak benim gibiler anlar Hukuksuz baskıdan insan bıkıyor. Behlül işte böyle günler geçiyor Makam ve mevkie adam seçiyor Muhalif memura sürgün biçiyor Gönül işte böyle hayra bakıyor.
Şiirin anlamı şairin karnında saklıdır değerli dost. Şiiri şair yazar , okuyan herkes kendince bir yorum bulur yada kendini bulur. Necip Fazıl KISAKÜREK yani kısaca 1980 Türk Edebiyat Vakfı Türkçenin Yaşayan En Büyük Şairi ve 1980 Kültür Bakanlığı Büyük Kültür Armağanı ödüllerine layık görülmüş O Nadide insan ne dediyse doğru demiştir. Sayfama uğrayıp yorum yapma zahmetinde bulunduğunuz ve değerli ziyaretiniz için çok teşekkür eder saygılar sunarım.
dozunda ve seviyeli bir eleştiri şiiri. maalesef zor günleri yaşamaktayız kardeşim. şiir söyleyeceğini söylemiş. usta işi bir hiciv şiiri tebrik ederim
Sizin gibi değerli bir ustanın şiirime böyle bir yorumda bulunması şahsımı ziyadesiyle onurlandırdı. Yaptığınız ziyaret ve yorumlarınız için çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Sanki sütten de ak tertemiz mağfur,
Ezilenler değil bir tek o mağdur,
Kefensiz düşlerim dondu gülüşüm.
Gönül kaleminize sağlık hocam şiirli günler