Bir daha sattın bizi artık senindir zafer, Bu sarhoşlukla artık hakkındır atmak nara. Sallanda bir görelim kimmiş mağrur muzaffer, Nasıl olsa diz çöktük keyfine bak bu ara.
Boşuna güvenmişiz nasıl arkada kaldık? Sen bitiş çizgisini geçmeyince anladık, Yok yere mağrurlandın biz yine de inandık, Söylenmeden diz çöktük keyfine bak bu ara.
Sokarak da girmiyor boş beyinlere akıl, Bulur muyuz acaba olmayan yerde çakıl? Adaletle düşünüp yarılmazsa kırka kıl, Eğilerek diz çöktük keyfine bak bu ara.
Yalan kokusu sardı yanıyor külde saman, Irzımıza geçmişler aman Allahım aman, Ulu orta olmasın mümkün değil mi cayman? Sıktık dişi diz çöktük keyfine bak bu ara.
Hiç bir şey anlamadık sızısı kaldı bize, Sabırlarda tükendi ipliğe dize dize, Ah nereden tutulduk bu kükreyen kalpsize, Bekletmeden diz çöktük keyfine bak bu ara.
Çaylak Umut Dünyası Karalama Şiir Defteri Ankara - Nisan 2017
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEYFİNE BAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEYFİNE BAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mecazi manada birisine karşı sitem dolu bir eleştiri şiiri. her kimse ki ben tahmin ediyorum hak ettiği yeri bulacaktır. oldukça güzel kaleme alınmış bir eser sayguılarımla
Sayfamı ziyaretiyle renklendiren değerli üstadım. Şeref verdiniz eksik olmayın. Yaptığınız ziyaret ve yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım.
Satırlarınızı okurken aklıma üstad Cemal Safi düştü, kendisi bilmem bilir misiniz? Hece şiirinin en iyi üstadıdır, şiirinizi okurken de aynı hazzı ve aynı ustalığı gördüm. İmgeler, betimlemeler, ahenk bütünlüğü gerçekten takdire şayan efendim. Şiire gelince umursamazlığın, vurdum duymazlığın, boş vermişliğin çağımızı nasıl esir aldığının ve sonuçlarının boyutunun bir göstergesi adeta. Lakin okurken insan bu dizeleri boşveremiyor, bu satır aralarına hayran kalmamak mümkün olmuyor. Tebrik ediyorum efendim yüreğinizi, kaleminizi, şiirinizi, nicelerine. Saygılar, selamlar..
Sevgili şairim öncelikle nezaket dolusu sözleriniz ve sizin de sayfamı ziyaretinizden fazlasıyla memnun kaldım. Cemal Safi gibi bir üstatla ve onun gibi kalemlerle zaten yarışamayız hiç birimiz. Lakin dediği gibi kaleminiz de, yürek sesiniz de aynı ustalığı ve yeteneği gördüm. Bu sizin şiir diliniz ve kendine özgü bir üslubu ve anlatımı var ve bu şiiriniz pencerenizin ne kadar geniş olduğunu gösteriyor bize. Övgü her zaman şaire hakkıyla takdim edilmeli, bunu savunurum ben. Nicelerine tekar, saygı, sevgi ve selamlarımla efendim.
Çok kıymetli şairim öncelikle sayfama hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Yaptığınız yorum ise beni ziyadesiyle onurlandırdı. Cemal SAFİ gibi çok kıymetli bir şairle benim karşılaştırılmam mümkün bile değil ancak teveccüh gösterip beni çok büyük bir usta ile karşılaştırdığınız içinde ayrıca şahsınıza teşekkür ederim. Sayfamı ziyaret ederek bu kadar güzel bir yorumu benimle paylaşmanız beni ziyadesiyle hem mutlu etti hemde çok onurlandırdı. Sayfamı renklendiren ziyaretiniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür eder saygılar sunarım. Sağolun, varolun, eksik olmayın. Saygılarımla.