Sıcağın tavan yaptığı saatte, kavak ağacının gölgesindeyim. Uzanmışım yere yüzüm semaya bakar yatarım sırt üstü nefes alırım derin derin cıvıl cıvıl türkü söyler kuşlar, eser rüzgâr serin serin yüreğim yangın yeri içerim yanıyor dışarım serin bir garip hülyalardayım tarifi yok bu hislerin.
Sıcağın tavan yaptığı saatte, kavak ağacının gölgesindeyim. Yaprak arasından güneş göz kırpar eser hafiften rüzgâr sallanır yapraklar ta uzaklardan kokular gelir burnuma mis kokar tenin gibi gelin olmuş papatyalar sallanır narin narin tıpkı senin gibi.
Sıcağın tavan yaptığı saatte, kavak ağacının gölgesindeyim. Aşığım avareyim miskinliğin tekkesini kurmuşum vaaz benden sorulur zihnimi yâr meşgul eder bu seferki gelişinde yoluna güller koşturup peşinde diller döktüm düşümde sonra sarıldı boynuma şöyle baktı yüzüme bir hınzırlık var gülüşümde.
Çaylak Umut Dünyası Karalama Şiir Defteri Ankara - Haziran 2020
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAVAK AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAVAK AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemine yüreğine sağlık. Değerli Şairim. Doga şiirleri hayattır candır. Kimi keser kökünden Kimide hayat verir yürek sesinden. Varolunuz. Rabbim İlhamını bol eylesin. Selâm ve Duâ ile