Bakışlarına saplandı yüreğim Saçlarına dolandı ellerim Sıcak nefesine kitlendi bedenim Geceyi sana yazdım be güzelim…
Tan yeri ağardı uyku girmedi gözlerime Sabaha kadar yatak diken oldu tenime Bir ışık olsaydın feri sönen gözlerime Geceyi sana yazdım be güzelim…
Kanar yaram derindir neşter vurma sakın Aklım şaşar inşallah gelmen olsun yakın Kördüğüm aşkım çözülür mü bir bakın Geceyi sana yazdım be güzelim…
Zalim gurbet girdi aramıza yollar oldu ırak Senden ayrı yaşam ecel olsun son durak Aşk pınarından su içmek nasip midir ancak Geceyi sana yazdım be güzelim...
AYŞE ORTAN 18.03.2017
Şiirime ses olan Mustafa KARAAHMETOĞLU’na gönül dolusu teşekkürler….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geceyi Sana Yazdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geceyi Sana Yazdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirler insanın iç dünyasının aynasıdır insanın. Duygu ve düşüncelerini anlatabilmek en güzel yoludur bence. Her yazılan şiir bir mesaj verir kimine dostluğu kimine nasihat anlamında. Ama aşk için yazılan şiirler onlar herkesin içinde tarif edilemez. Çünkü yaşanmışlıklar vardır acı, nefret ve hasreti anlatsana yinede aşktan vazgeçilemez. Aşk doyumsuzluktur. Saygılarımla.. Bütün kalemdaşdaşlıma duygu selinize üç cemre düşsün. ilki yüreğinize ikincisi sevinçlerinize üçüncüsü ruh güzelliğiniz...