Düşlerimde ki seni seviyorum Hissetmesem de nefesini Görmesem de yüzünü…
Mutluluğumuzu kıskanmıyor kimse Yalnız benim için gülümsüyor gözlerinin içi baktığımda. Bir tek sabahlar olmuyor Hep tamamlayamadığım mutluluklarımla uyandığımda…
Kahroluyorum gerçeğin acı yüzünü görmekten İstesem de yapamıyorum tutsaklığımda. Heyecan sarıyor yüreğimi Mutluluktan uçacağım kuş gibi kendi kanatlarımda…
Polyannacılık oynuyorum Kendi kendime kurduğum sahte mutluluk dünyamda…
Ürkek bir bakış atıyorum sadece Riyakar dünyanın aldanışla geçen insanlarına Anlatamadığım duygularımı hep saklıyorum Geceleri bu âşık olduğum şiir sayfalarımda…
Duvarları küf kokan karanlık odamı bir tek loş ışığım aydınlatıyor Huzuru buluyorum başımı koyduğum Gözyaşlarımla ıslattığım yastığımda…
Çatışsam da düşüncelerimle Bazı geceler sabah doğacak güneşle bekliyorum umutlarımda…
Ve Bırakıyorum kendimi Kader yolcusu denilen gam yüklü dünyaya Rüya gibi geçerken han köprüsünden Buluyorum kendimi acımasız hayatın koynunda…
Ayşe ORTAN
Şiirime ses olan ve emek veren Mustafa KARAAHMETOĞLU’na teşekkür ederim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acı Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acı Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Polyannacılık oynuyorum Kendi kendime kurduğum sahte mutluluk dünyamda…
Ürkek bir bakış atıyorum sadece Riyakar dünyanın aldanışla geçen insanlarına Anlatamadığım duygularımı hep saklıyorum Geceleri bu âşık olduğum şiir sayfalarımda…
Cok begendim şiirinizi herkesi anlatıyor biraz hoşgeldiniz saygılarımla...
Umutlar hep var olsun şairem, yaşam yolunda.Yeter ki can- ı gönülden gayretleri elden bırakmadan.Tebrik ederim duygu dolu dizelerinizi, hisseden yüreğinizi.Selamlarımla..