Bilmiyorum ey hayat! Hep soğuk yüzünü gösterdin Tam bir adım yaklaşayım derken Sağ gösterip sol vurdun Sol yarım paramparça…
Umutlarıma yelken açıp sevdiğimi haykırdım Anlık mutluluklarımı bile çok gördün Baharda çiçek açmış dallarıma Dolu yağdırıp acımadın Gözyaşlarıma bir de sağanak yağmurları ekledin…
Lapa lapa kar yağdırıp saçlarıma Kuru ayazında donduruyorsun. Ne geceme ne de gündüzüme bir ışık oldun Hep mesafeler koyuyorsun. Sormuyorsun özlemlerime kimi bekliyorsun diye…
Ey hayat! Gerçeğin acı yüzünü göstermekten hiç mi hiç bıkmadın Benimle uğraşmaktan da usanmıyorsun Yoruldum be hayat! Bir damlacık şefkati de çok görme artık…
Beni anlıyor musun ey hayat? Senden katlar Yatlar Saraylar istemedim ki Bir damlacık olsun Bir damlacık sevgi Mutluluk Aşk dilendim… Aşk! Bunları benden esirgeme ey hayat!
Hazan vurmadan gönül bahçeme Ektiğim sevgi tohumlarına izin ver Yeşersinler tomurcuk açsınlar Yaşayayım ben de özlemlerin acımasızlığına inat Son bulsun kalbimin çaresiz haykırışları Hazan vurmadan gönül dağıma Duy sesimi ey hayat! Duy sesimi…
Ayşe ORTAN
Seslendirme ve emekleri için arkadaşım Mustafa KARAAHMETOĞLU’na teşekkürler…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hazan Vurdu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hazan Vurdu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hazan vurmadan gönül dağıma Duy sesimi ey hayat! Duy sesimi…
Maalesef hayat işte... Hayat mı çekilmez? Yoksa hayatı çekilmez kılan bizler miyiz? Arkadaşım şiirine ses olmak zevkti... Yüreğine sağlık... Selam ve dua ilke...
Kalemin susmasın
__________________________________Selamlar