Anneannemde tanıdım annesevgisini Onda gördüm ana kucağını Annemi tanımadan evvel Tutmuyordu annenin yerini Ama merak eder dururdum Anne diyebilmek nasıl bir duyguydu?
Babaannem büyütmüş olsa da O annesevgisi yanar dururdu içimde cayır cayır Yüreğimi parça parça ederdi Ciğerimin her bir köşesini Ta ki ilk görüşüme kadar…
On yaşımda karşımda bana bakan Yabancı bir kadın sarıldı kucakladı Ama bende tık yok! Sanki o yüreğimdeki yangın sönmüştü adeta Özlemlerimi bir nefret duvarı kaplamıştı. Nerdeydin bunca yıl? Nasıl dayanabildin? Sen ana mısın diye haykırıyordum. Avaz avaz nefesim çıktığınca Sesim yankılanıyordu…
Gökyüzünü kapkara bulutlar kaplamıştı. Yağmur yağıyordu ıslatıyordu tepeden tırnağa bedenimi Ama ben üşümüyordum. İçimdeki volkan kaynıyordu. Susmuyordu içimdeki hasret! Bir yandan da sarıp sarmalayasım vardı Diğer yandan nefretim geri çekiyordu…
Bunca yıl anne acısının verdiği acıları anlatamıyordum. Üzerime giydirilen elbiselerimi Göz boyadın derken Gözlerinden boşalan yaşlara dayanamadım Daha fazla Daha fazla sımsıkı sarıldık Tek bedende Tek yürek de birleştik. O an dünyanın en mutlu insanı ben olmuştum…
Unutmuştum geçmişteki acılarımı Görmesem de Bir annemin var oluşuna sevinmemde yeterdi. Ya hiç göremeseydim diye onu da düşündüm. İyi ki varsın annem İyi ki varsın dedim…
Bugün ilk defa anneler gününü kutlayamadım Çünkü onu tamamen kaybettim. Doymadan ben anama Kara toprak bana çok gördü ne yazık ki Doyamadım anam sana… Doyamadım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doymadım Anam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doymadım Anam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu özel günde hüzün fırtınasına tutuldum bende 15 senedir göremiyorum anamı .(((( Kutluyorum kalemini Yüreğine sağlık ______________________________Saygılar
şiir yorum harikulade kutlarım...Dua ile esen kalınız...
Bütün annelerin cennet ayağı altındadır diyen PEYGAMBERİMİZİN HADİSİ bu derece daha kadınlarımıza önemi vurgulamış KIZ ÇOCUKLARINI TOPRAĞA GÖMÜLMEKTEN MEN ETMİŞ ne yazıkki bizler hayat arkadaşımıza sevgilimize herneyse çok şiddet uyguluyor dayak atıyoruz kadınlarımız çok hassas olur bir gülü yada baharda açan çiiçek gibi boynunu büker burukluğuyla birlikte kurumaya yüz tutmuş ise yeniden canlanması gülmesi zordur onun için adelet VİCDANLARDA OLSUN biraz daha dikkat ve merhamet sahibi olalım duyarlı olmak bu kadar zor olmasa gerek unutulmasınki zalimin karşısında her zaman ALLAH vardır BUGÜNE HAS DEĞİL HERZAMAN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLARIM
Evet abim insanın annesi varken ondan uzak olması tam kavuştular derken tamamen kaybetmesi Allah hic bir sevene sevdigini kaybetme acısı yaşatmasın abim saygılarımla...
Kutluyorum kalemini
Yüreğine sağlık
______________________________Saygılar