Hiç yarın olmayabilir diye Seni hep an gibi seviyorum.
Anı yaşıyorum hiç zamanı kaybetmeden Dün bitiyor ve ben geceden başlıyorum sevmeye Daha sabah olmuyor ki aydınlanıyorum hemen Ertesi diye bir şey hatırlamıyorum Ki bugünkü heyecanı yarına bırakmıyorum Dolu dolu seviyorum her gün Ve yeniden silbaştan aşığın oluyorum.
Yaşamın kendisi suyu tanıyorum aslında Nehrin içini denizlerine dökmesi gibi Dolu dolu akıyorum kalbimden yüreğine Sıra dağlar görüyorum yolların ötesinde Önce ben çıkıyorum zirvesine Biliyorum ki kavuşacağım ellerinle Mesela sen gök oluyorsun ben yağmur Aynı anda yağıyoruz yeryüzüne Hep iki dünya arasında seviyorum seni Aşkla gururla ve utanmadan Sen olmadan doymuyorum soframda Hatta sen olmadan ben hiç var olmuyorum .
Sen hiç mart ayında bir gönülle ısındın mı Ben ısındım, hiç bahar bilmiyor gibiydim Hiç düşledin mi peki nisan yağmurlarını Ben hiç görmedim seninle gözyaşlarımı An ve an mutluyum diyorum inanmıyorlar İnanmayanlar için de dualar ediyorum Biliyordum ki çok kıskanacaklar.
Sen hiç korkular ardına sığındın mı? Ben sığındım, sanki kıyamet gibiydi Bir hayal bile alıp götürüyordu aklımı Belkide tek korkumdu yarın olması bir anlık şüphelerden kaçıp bir anlık cennete düşüyorum artık yarını sorsalar hep bilinmezdi zaten gidermiyiz kalırmıyız bilmiyorum.
Ve belki şimdi ölmüyorum Ve ölümsüz doğmuşum gibi En azından şu an seni yaşıyorum Yarın hiç gün doğmayabilir diye Seni hep an gibi seviyorum.
.. AN GİBİ SEVİYORUM Mert Zafer Cansever (Mawish Şiirleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
An Gibi Seviyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
An Gibi Seviyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her şey hayattaki mutluluklarda bir anlık değil midirler zaten mutluluk dediğimiz şey sevinçli an ların birleşimi olan zamanlardır şiir anlamlıydı tebrikler
Sevgiyi her an yaşamayı anlatan güzel bir şiir
Kutlarım
Saygılarımla