Zamanla uzak yollar konuşacak ardımızdan Biz yerkürenin en ıslak yolcularıyız artık Bakarsın bir gün aynı gölde akarız birbirimize O vakit gökyüzünü izle ,yıldızları dinle İzin ver ki özgür bıraksınlar gözlerimizi Konuş onlarla, silsinler izlerimizi.
Yüce dağlarımızda mavi dallı ağaçlar vardı Adın vardı bir zamanlar yeşil yapraklarında Bu sıra birer birer düşüyorlar, güçsüzler Toprak anayla bir oluyor o anlık düşlerimiz Hani sözlerimiz vardı ellerimizden tutmak gibi Şimdi kırılan dallara benziyor hayallerimiz.
Gün olur unutamamak gibi bir umut gelir aklına Yine de sen unutmayı dene, rüzgarları dinle Öyle savunmasız bir zamanda savrulmuştuk ki biz Dün giderken aldığın soluğunu dinle bugün Ben bıraktığın nefesle gidiyorum.
Biz aynı gölde tutulan iki balık gibiydik İki sevdalı gibi birer mazlum değil miydik? Düşünsene bu son şubatta boğuluyor gözlerimiz Hiç çıkamadığımız bir sonsuzluk gibiyiz Ve zamanla saçlarına çalan mevsimleri dinle Ha yağacak ha donacak gibiler şimdi.
Ve zamanla susturacaklar yüreğimizi İçimizde özlemle konuşturacaklar gözlerimizi Penceremden izlediğim o kaldırım kenarları Unutamadığımız tek şey olacak bir gün Yok olacak her şey küllenecek bedenlerimiz Ve sen zamanla sayarken geçen günlerimizi Ben aldığım her solukta seni hatırlayacağım Sen bir kaç yılla sınırlı kalırken bu aşkla Ben aldığım her nefese ömrümü sığdıracağım
Şimdi sen yoksun ve ben de yokum artık Pes ettim kaderin ayrılık dolu dünyasında Ve biz diye bir şey de yok artık Siz olacağız zamanla, yabancı kalacağız Gitmek üzere yelken açtığımız her denizde Sizli bizli iki cümle yeter ikimize Boş ver, biz hiç yoktuk belkide.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sizli Bizli İki Cümle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sizli Bizli İki Cümle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğenerek kutlarım...
................................... Saygı ve Selamlar