kanar da gülden güle yanar da külden küle acıdan .......ateşten ...............ayrılıktan insan kendinden kaçamıyor işte... ne kendine kıyabiliyor ne sevdiğine
hayat önce not verir sonra ders konusunu çiçek bile önce renk verir sonra kokusunu bi öğrenemedik mutluluktan ölmek korkusunu...
ne diyor ceyhun yılmaz şiirinde "sevdiğim ikinci kadınsın sen ilkini çok sevdim hem ben o doğurdu sen öldürme"
seni de çok sevdim be senide de yi ayrı yaz desen de ben yürekten deyimde sen ne dersen de
yürek göçüyor hayat işte seçiyor aşk meleği beklerken hep hayaletler geçiyor...
gerçek acıdır kan izi.. kara yazı kirli kırmızı yakmaz içimizi yalanların ateşli dili kadar..
nasibin kadar sevilirsin elbette kaderinle dövünür kısmetinle ağlarsın ve hayatta en korkunç cinayet sevmediğin birine seviyomuş gibi davranırsın
katıksız gerçek yürek çile çekecek bu karanlık aklın sınırlarına zincirlenecek...
ölüm koymaz sevdanı beklemek kadar ölmesin umut kısa çöp uzun çöpten hakkını alana kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şivan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şivan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dost, muhteşem bir şiir. Gerçek hayatın içinden cimbizla seçilmiş seçkin dizeler gördüm şiirde. Yalanla sevgi olmaz. Gerçek cinayet bu. Umutsuzluğu terkedip umutla beklemek. Gönülden kutluyorum dost sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar sevgiler.
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 2/27/2017 10:02:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Canı gönülden kutlarım…
………………………………. Saygı ve Selamlar…