Belkide ilk hataydı bu Hayatı mesken bilip günahlarına sarılmak. İmkansızlığın eşiğinde kısık bir ateşte baş ağrısı hayaller kurmak. Umuda bakan gözlerim gibiydi rengi, Kırmızımsı laleler Düştüğümde hiç boğulmayacak gibi süzülen Devasal derinlemesine denizler.
Gire çıka bir gülüşünde umudu arar, Bir damlasında ölümü hissederdim gözlerinde. Eşi benzeri olmayan sonsuz bir yürek atışıydı benimkisi. Doğan her çocuk gibi aynı gün koymuştum ismini. Aşk, ne kudretli bir ad, pembe bulutlar ve yerden kesilen ayaklar. Hepsi buydu işte, Mazlum bir kalbin güzeller ötesi sevdası. Bilemezdim ben tatlı bir yoksulluğun onsuzluk olacağını Mutluydum sadece. Bir kardelen uzaklığında sever, karanfil kokusunda özlerken, Bir ceylan çayırına benzetirdim gözlerini. Üzerinde ahu bakışlar Ve bir karacanın amansız koşuşturması, Bazen de günün en güzel uçurumunda tek ayak üstünde, Bir fincan kahve yudumlamak gibiydi seninle olmak. Ne takarsan düşerdi o ince zarif bileklerinden. Belki de tek düşendim ben Gözyaşlarımdan aşağıya, karnım ağrırcasına.
Bir güneşdoğardı inanırcasına Kandırılmacasınaydı günler Tutardım ellerinden sürüklenmecesine Gözlerine dönüşür gözlerim, Rüzgar olur, bir imbat eser ansızın Bir deprem gibi yıkılır hayaller Düşer penceremin en kuytu köşesinden, kar yağar, üşür benliğim Vurur sensizliğin günün en erken saatlerinde Akreple yelkovan üst üste Dün gece gibi örtülür gözlerine.
Hani bir gece ansızın uyanırsın da, Her şeyin yok olduğunu görür ve bu bir rüyaymış der, yeniden koyarsın başını yastığa. Sonra sabah uyandığında, bir bakarsın ki, Hiç bir şey yok ve o gerçekten gitmiş ve sabahlar gerçekten ağlıyor ve sen gerçekten susmuşsundur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Sabah Uyandığında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Sabah Uyandığında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamlar sevgiler.