düşlerimin ülkesi sen ışıklı türkü şehri hey içimde dinmeyen yağmurun muazzam özlemi şuramda hâlâ bir aşk, hâlâ bir tutku, hâlâ bir ateş kanar durur ya gözlerimde hani bir yudum su yığılır yüreğime kalır uzaktan gelen bir ses duymaz olur ya kalbim, durur ya dünya yok olur ya ayrılıklar, var olur olur ya aşklar biter karanlıklar aklımın bu son noktasında dudağımda sarhoşça bir buse, pembeli gülüşler hoyratça bir rüzgar ılım ılım dokunur saçlarıma diz çökerim toprağın en verimli derinliğine öyle bir aşk ki bu, belki de ölümüne..
belkide gelişine bir sebepti tüm gidenler bir elimde var oluş nedenin bakamadığım gözlerin diğerinde unutup usul usul yolcu ettiklerim dillerimde hep iyi ki varsın dediğim tek söz bitmiyor seni anlatan yürekten şiirlerim ey gözlerimin ülkesi sevgili türkü şehrim sen uykusuz gecelerimin güneşli sabahı bin ah çekerim ki geçip giden yıllara diz çökerim yarınların gelecek umutlarına belki de hiç bitmeyesi bir aşk bu belki de aç karnına.
kokunu alamadığım tek bir gün yok, olmadı tek bir gün yaşamadım sensiz, kalmadım yalnız bir gün olsun ki susmadım uzaklığına bir gün olsun ki isyan etmedim Allah’a gün olsun ki kaçıp çıkmadım dağlarıma an olsun ki kapılmadım umutsuzluğa nihâvend bir makamla suyu pınardan çalsamda doymadım, doyamam da hâlâ bir özlemle, sevgiyle, aşkla kalabildiysen şuramda, yanabildiysen sen bir isim verdim ateş-i aşkla yakınca sen bir gökyüzü, sen bir bulut belki de koca dünyada son bir umut delice ruhumu alan bir mahşer gönlümde güneş kalbimde ateş hey benim gözlerimin ülkesi hey ışıklı türkü şehrim sen öyle bir şeysin ki bir İstanbul gibi anlatamam..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözler Ülkesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözler Ülkesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize gönlünüze sağlık mutlu yıllar dilerim… Yeni yılda güzel ve bol beğenilecek şiirler. 2017 yılında dilekler kutlu Olsun... Şiirinizi çok beğendim… ………………………….. Saygı ve Selamlar…
Yeni yılda güzel ve bol beğenilecek şiirler.
2017 yılında dilekler kutlu Olsun...
Şiirinizi çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar…