beni görse kafayı yer hesap kitap melekleri bizim ne eksiğimiz var derler benimkinden isterler içtiklerini işi gücü de bırakırlar belki .. bir gün bozulacağım biliyorum; yaramaz bir çocuğun ellerinde. babamın malı değil ya illahaki bir keser kanırtır çivimizi diş sökerler alimallah otuzikisi de keman çalar ... arifan ondan gelir hacdan döner gibi fırıldak, ipinden alırmış gücünü kadrini gösterir bazen sevgisini de allah onca sabrı kakaladıysa sedef gibi calınmaz mı ömrüm ortalık yerden .. hayatımızı kaybettik ölüme ne ecel arakladıysa iki ara bir derede baktık ki cepken bomboş bi’kaç günlük erzağımız olsa ne olmasa ne içimden bir katır inat eder de onu da saldık dağlara ... diyeceğim o ki herşey boş aşkın tapusu yoksa elde vay halimize ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vay halimize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vay halimize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beni görse kafayı yer hesap kitap melekleri bizim ne eksiğimiz var derler benimkinden isterler içtiklerini işi gücü de bırakırlar belki .. Harika Ömrüne bereket usta
Tapu dersen tapusu olan her şey put/a döner.
Tapı dersen aşkın kendisinedir tapı zaten, zat/en...
Saygılarımla.