yolumuzun ufkunda bir ömrün batışı var yavaşlamadan hayat sular durgunlaşmıyor yer yer ölüm sızdıran hayatın çatısı var sırtın yere gelmeden nefsin olgunlaşmıyor . yaratılmış ne varsa rahminden yaratmış yar ’’arzular’’ gül yüzünden, kalbimde yer etmiş yar ışığına gark etmiş gözleri köreltmiş yar sonbaharı görmeyen yaprak solgunlaşmıyor . yeminimle yaşadık birebir ve yüz yüze mizanseni sahneler erişti temayüze içten içe yalnızlık varıyor yüzde yüze müzmin değilse sevgi. aşkta ongunlaşmıyor . gökyüzüne tutkundur yağmamış bir muallak gözleri şimşek çakar, aklımda allak bullak gizli ruhsatı hakkın deyivermeden ulak leş kokusu duymadan yer gök kuzgunlaşmıyor . sihri ile dönerken eskimişler yeniye geleceğim mechulken söyle geçmiş neyine bir yoksulluk içinde müzmin avare niye ittifakı kurmazsan sevda tutkunlaşmıyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yüz yüze şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yüz yüze şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kardeşim: Yok,sul Ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu, vurgulu gücünü, sanat ve edebi değeriniz gözler önüne seren güzel şiirinizi okudum. Çok güzel bir şiir kaleme almışsınız üstadım. Okunması ve okutturulması gereken seçkin bir eser. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum. Tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim. Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Sevgi ve saygılarımla.
Selam ve saygilarim la degerli dost kalem yaklaşık on yildir tanirim sizi Ama uzun zamandır sitede sizi görmedim Nasılsınız iyisiniz inşallah Şiirinizi can u gönülden tebrik ederim Selamlar
Yüz yüze görüşemesek de gönülden gönüle kurulu köprümüz muhkem çok şükür. Hem de kalemime haddini bildirecek, yön gösterecek kadar.
Nitekim; Ödüllü "SESSİZ HIÇKIRIK" hikâyemi 185 sayfalık roman haline getirip, yayınevine göndermeden burada bölümler hâlinde paylaşmaya başlamışken, gördüğüm ve okuduğum;
"püüüüüü
dostum ya hu bu ne kadar yazı
ruhuma ters gelir açıkcası lakin eninim ki çok güzeldir vesselam
okumadım özür dilerim ama sizinle dialog yaşoyoruz ya
inanın çok daha kıymetli bizim için
selam muhabbetlerimle"
yorumunuzdan sonra iptal ettim. Zira, düşündüm ki;
Sevgili dostuM yoksul'un dahi okumaya değer bulmadığı bir romanı paylaşmak, muhtemel okuyuculara eziyet olur.
Kararımı; dostluğumuza verdiğim değere, samimiyetinize saf inancıma, düşüncenize verdiğim ehemmiyete kabul edin dostuM.
Edebiyat Dünyamız hüzünlü bir romandan mahrum kalsa da, beni lüzumsuz meşgaleden kurtardınız.
Samimi düşüncelerinizi esirgemediğiniz için teşekkür ederim.
yanii çok sevindim açıkcası bu konuda temin ederim ki çok şeylerden bertaraf oldunuz zaten sevgi denen şeyden dolayı bu hadsiz müdahalemdir yoksa haddim değildir güzel dstm...
allah toprağın altına girdiğimizde gerekecek şeyleri artırsın bu ki avuç açmak ile oluyor başka türlü değil
sizi seviyorum...
kişi sevdiğiyle beraberdir o yüzden karışmamız emin olumuz
Hocam çok güzel bir hecenizi okudum. Bir hece aşığı olarak şimdiye kadar sizin sayfanıza nasıl denk gelmemişim diye de hayıflandım. Kutluyorum kaleminizi. Selam ve saygımla.
"yolumuzun ufkunda bir ömrün batışı var" Şiirin aynası ilk mısrada parlıyor.
Hayat denen nimetin ömür denen süresi Nefes ile sınırlı, mekanı yer küresi Mes'uliyet şahsında kulun aklı eresi Yol sonuna varmadan nefis yılgınlaşmıyor...diyerek bir dörtlükle eşlik etmeyi arzu ettim.
sırtın yere gelmeden nefsin olgunlaşmıyor tabi. Aklıma tevratta geçen Hz.Yakub Emmim'in tanrıyla güreş hikayesini getirdi. Tanrı ile Yakub Emmim birbirini yenemeyince tanrı Yakub Emmim'in uyluk kemiğini çıkarıyor. Ve ona tanrıyla güreşen anlamında İsrail ismi veriyor. Her neyse ya hu, güreşi terk edip yaprağın olgunlaşması değil midir zaten son bahar. Adı üzerinde son bahar...
leş kokusu duymadan yer gök kuzgunlaşmıyor... Leş kokusu var ya o kokuyu alan bir daha iflah olur mu dostum. Bu sürekli ölen çürüyen ten ve et. Derler ki iyi ki kokumuzu hissetmiyoruz. Ne yiyorsak onu kokuyoruzdur değil mi...
Son dörtlük çok çok çok... "sihri ile dönerken eskimişler yeniye..." hani Nasreddin Hoca'ya sormuşlar ya eski ayları ne yaparlar diye, demiş kırpıp kırpıp yıldız yaparlar. Nitekim o Hazret ile hazret olup ittifak kurmak gerekiyor ki sevdanın müşküliyeti ile baş edilebilsin.
Harika bir şiirle güne merhaba dedik sayenizde dostum üstadım. Elleriniz, yüreğiniz dert görmesin.
Ustalıkla kaleme alınmış, kalemin duygulu, vurgulu gücünü, sanat ve edebi değeriniz gözler önüne seren güzel şiirinizi okudum.
Çok güzel bir şiir kaleme almışsınız üstadım. Okunması ve okutturulması gereken seçkin bir eser.
Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak okudum.
Tebrik eder her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olmasını dilerim.
Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun.
Sevgi ve saygılarımla.