Kim çaldı kelime hazinemi kim? Yüzünü buruşturur yüzüne baksam Akşam kadar karanlık iki cümle arasında bir soluk Yıldızlar diş gösterir kaybolur unutur gözlerim Ağustusun ay aydınlık çocukluğunu Tulumdan basılan serin suların özlemini Karakış bastırdı. Martıları ağlatan akşam sabah çaylarının Deniz kıyısında, evlerin balkonunda gelmez oldu komşu sesleri Kapandıkça kapandı hayat kendi içine! Şehrin ışıkları cılız istemsiz tik gibi Gökyüzünü kara cüpbeli bulutlar sarmış Saksılarda çiçekler kimliksiz kuru bir dal
Karkapıda akça pakça tombalak Kim kulak asar ki; bu vurdum duymazlığa Bu ağıt senin benim memleketim Ağustosta kar şerbeti içen izmirlim, egelim, ödemişlim; Duydumki, hainleri davul zurnayla karşılar olmuşsunuz Kuş sütü sunmuşsunuz köylü toprağın milletin efendisi diyeni Unutur gibi olmuşsunuz ne oldu size soruyorum
Of her seferinde şaşıyor aklım almıyor Bu gün uzak duracağım diyorum duramıyorum Unutmak istiyuorum bir zerre olsun memleket işlerini Rüyama işliyor unutamıyorum Gözümde koruk oldu özlemin özlemi Yasaksız gün ışığı, geceler Sere serpe yıldız tarlası Unutsam bir yaz akşamında ölümün o kan kızıl rengini Çocukların ellerine tutuştursanız o korkusuz maviyi Donmasa su gözlerinde yağmurlar Bütün oyunları savaş zannederek büyümeselerdi Sanki; ne olurdu?
Belliki bu kış çetin geçecek Astarı yüzünden pahalı bütün sözlerin Her söz sözde kalıyor paltosunu evde unutmuş kipritçi kız hikayesinde Orta oyunu bir şaddiyesinde ülke yetim bırakılmış Çifte okunması unutulan ilkelerde, çifte çile çekmiş şedde, cifle parlatılmış olsun!! Ve şikayet kendine deyip içine atar memleket Aşağı tükürsern sakal, yukarı tükürsen bıyık! Haydi kendine emanet ol şiir Bazen insan hiç birşey olası geliyor Yerde yer, gökte gök Gecelerden bir gece bitecek elbet bu karanlık gelecek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuru bir dal.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuru bir dal.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir öyle etkileyiciydi ki şairem bianda içimden dökülenlerle eşlik etmek istedim..Gönül kalemin hiç tükenmesin ..
Sevgim şiir yüreğine
Her karanlığın bir perdesi vardır aydınlığa açılan .. Karanlık bile korkar kendi karanlığından tut elimi çocuk yırtılacak gökyüzü korkma senin için tutdum güneşin yüzünü ___ Canan EREN
Bu karanlık elbet bitecek. Ama uzun olacağa benziyor. Hayat bu başkaları hata yapar bedel ödemez. Bedel başkaları tarafından ödenir. Hayat artık böyle bir şey olmaya başladı. Güzeldi siiriniz. Kutlarım sizi.