Bir inzivâ rüzgârı estiği andır yüzümü çevreleyen ve itirazlarımın tekil hâlidir yalnızlığım.
Gecenin ritmini yönlendirirken şarkılar ve şâirler ezilirken kimi yürekler hasretten ve kimi an pişmanlıktan yahut eyvâhlardan bulunmazken geçen vaktin bir çaresi anılar dışında hangi merhemi hangi yaraya kavuşturup, mutlu iyileşirim diye yaralarımdan bian ve o an duraksayıp düşünürken öyle duramazken işte düştüm gerçeklerden tatlı geldi hayalhânemin aş(k)ı bilsen nasıl da üşüdüğüm yanlarımdan yanıyor yara alıyorum ve iyileşiyorum yine vetsüz kırgınlıkları ayıklarken çürüklerimden berdûş bir kaderin kederini canlandırıyorum can oluyor ve hatta can alıyorum en güzelinden yoruluyor, duruluyorum flu biraz daha âhval meselem ruhum âşık inzivâ diyarlarına solo hâl de eskiyorum yeni sözlerimde tekliyor, titriyorum mum alevi zarafetiyle neşesi kayıp bir gülüş bakışlarım hayata kimi zaman klasik düşünce küpü beynimle kopuk ve dağılmış tesbih taneleri gibi aklım ölümü gömüyor biryerlere bulma yasağı koyuyorum çocuklara hayat sonsuzlaşıyor avuçlarını ve kına kokusunu duyumsayınca genzimde içim de gonca bir mavi oluyor duâ kanaması duruyor kâlbimin yaralarım rüzgârı özleyen dal gibi şifa bekliyor geç olmadan diyorum sonra bitmeden bu ezan âmin de lüften efsunla ümitlerimi üfleyerek dirileyim anne çok ölüyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnzivâ meselesi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnzivâ meselesi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgilerimle...
Gülüm Çamlısoy tarafından 12/23/2016 1:22:35 PM zamanında düzenlenmiştir.