(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur düşü.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur düşü.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanoğlu, içine yağmur düşü her zaman düşmekte. Hüzünler acılar birikim yapar anneler akla gelir. Anne evladını hangi yaşta hangi başta oluguna bakmaz yaralarını sarar. Bu muhteşem şiirde bu tür duygular hissettim ve okurken yaşar gibi oldum. Kutlarım sizi. Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Hep o içimize düşen yağmurlar değil mi anne sesini çağıran ve bize içimizin acılarını yazdıran.Fani dünyada yalanı çok olan insanlar fazlaca ve doğru insanlara eziyet ederken bunları görmezden gelemediğimizden burkuluyor yüreğimiz. Sevgilerimle.
yoksa kendimizin mi yalancısıyız öyle ya, günbegün hırpalandıkça ve hayattan ümidi kestikçe, bu son bu son diyoruz lakin devam ediyoruz yeniden hayal biriktirmeye. pazar denen mefhum ki asla sevemedim gitti pazarları. babaannem ki ilk arkadaşım ve babam ki tek koruyucum: ikisi de pazar günü terk ettiler beni ve dünyayı. ve yine geçtiğimiz yaz ve tam dört pazar annemi ambulansla hastaneye zar zor yetiştirdik. bu gün yine pazar ve ben saatleri sayıyorum pazartesiye kavuşmak için. bu gün ne çok konuştum. ama sevgim çok boyutsuz. seni seviyorum ve sebepsiz ve sebepli olarak da hayatı da seviyorum. tüm sevgimle güzel arkadaşım.
Dünya üç yüzü var birisi cife Bu yüzünde teselli arama nafile Günlerden pazar evet Şehrin izbelerine yağıyor çile Ve dahi annesiz ağlıyor gurbet coğrafyaları