(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
el şiirleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
el şiirleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'kabuk tutar mı insanın insanda açtığı yara' Zaman denilen aman vermeden sorgularıyla, keşkeleriyle, yüzleşmeleriyle farkında bile olmadan tüm hızıyla akıp gidiyor.
S özün bittiği yerde ey y andığım hayat Eskiden düşünce acıtırdın canı(mı) Bugünse düşündükçe…
Sustum! Sustukça çoğaldım belki de kendime!
biz çocukken yüreğimizin avlusunda beyaz açan akasyalarımız vardı yaşama tutunulan semanın maviliğindeydi hikayeler(imiz)
Her bir satır kurgu olmaksızın yürek sesiydi, hayatın içindendi. Kendiyle hayatın içindekilerle yüzleşmiş, sorgulamış yürek. En azından ben de bu hissi-kanaati yaşattı 'Şiir' güzeldi.
Kıyılıp iç sesimizde, zemheri vakitlerle sarmak vakti gelmişse, düş gülüşten ayrılır, öpüş kendi mihmanına sarılır. Sızılar kayıp bir dün gibi avuç içlerimizde bize gülümseyen varsıl bir düş slaydıdır... Tebriklerimle...
hele de anne örtüsü ömür dantelinde elişi
bekleme hiç çek bilgisayardan fişi
güzel şiir kutlarım saygı ile...