Katrankarası bakışların siyah paltonu hazırla kışa karşı kıyılara vuran ısıtsın ellerini ak bulutlar kat kat güneş çeksin üstüne hey gidi hey demek sende gidecektin mevsimler gibi heyulâ zaman kumsalına sığınan milyarlarca yıl süren zaman kaçamağı ak dişlerin izleri duruyor halâ gamzeli sol yanağında kulaklarım uğuldamakta ormanların derinliğinde ayın korkunç ölüsü: dolaşıyor son-suz-luk suda açılan halkalar gibi halka halka mavi ırmaklar boyunca ıssız köy ışıkları, köşe başları, gece kuşağı bağlanmış yıldızlar savruk kundaklanmış sesleri topluyor avuç içinden eteklerine zaman ağaçlarda o romantik rüzğarlar, şarkılar söylüyor sevdiklerine;
tırmanıyor ağır ağır tepelere her kafadan bir ses, bir devinim döngünün ölümsüz hatırasında nesilden- nesile siyahbeyaz tasvir edilmişmiş bir resim gibi duruyor dağlar hey cennete gideceği yolları bekler yoksul, cehennem kapısında kara yazgıyı duayla yaslanırken gül dudağının arasından uzanan güneşi çek üstüne bulutların üşümesin kırlar, üşümesin kalbinin içi ölümsüzlüğü satır satır işleyen tanrılar değişmedi yıldlardır dolaşır durur üstümüzde katrandan kara kuşkular gecelerin acıları çığırtkan anka kuşları yaralı cam kırıkları üzgün ve kış şiirlerini anlatıyor elleri boyalı gelinciklerin fırtınanalar kopuyor vakitli- vakitsiz gecenin düşlerinde koyu tonlar yaylıyor soğan zarı inceliğinde yürek, can ceviz kabuğu içinde kafatasım elhamra; sıkldım bu yengenç kıskacından yavaşlıyor adımlarım her geçen günün saltanatında ihtiyarlıyor zaman düşerken takvimlerde bir yaprak her gün artı şikayet defterinin melekleri münker ile nekir sevaplarla - günahları pay ediyor. omuzbaşında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAKVİM YAPRAKLARI: şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAKVİM YAPRAKLARI: şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamana bir sorgu gibiydi şiir. Hayatın İçinden tabiatın sesinden ve nefesinden gelen dizelerdi şiir. Kutluyorum sizi gönülden. Yüreğiniz ve de gönlünüz hep güzellikleri ve güzel duyguları aktarsin dizelere.
Üşütmesin onu kırlar bayırlar ovalar da açan çiçekler..Örtsün üzerini.Yüreğinize sağlık derin içerikli bir şiir. Kutlarım.Tarihte bir yazılım hatası vardı sanki.!!!.Dikkatten kaçmış olabilir.Yoksa ben mi anlayamadım.
velhasıl satırlar haz vermeli yüreğin dimağına
İşte gönle hükmeden öyle bir şiirdi
Kutluyorum yüreğinizi, kaleminizi