Bir yaşantı sunduğunda gel yabancı Bir ilac bulduğunda derdim dermanına Sularken köklerimi söylediğin tüm şarkılar Şuan tutkulu bir sel yabancı boğuluyorum...
Yeşerirken gör istediğim taclarımı Uzarken dallarımı sev sevebildiğin kadar Sen varken yabancı hayata baltaladığım köklerimi Sen yokken yabancı cekiyorum derin yokluk düşleri...
Kuruyor yine sağ damarlarım hissediyorum Duyuyorsun biliyorum hissediyorsun yabancı Kopuyor dikenlerim tutunamıyor artık gövdeme Dinle yabancı galiba soluyorum...
Adın ne soramadım, yaşı kac olur sen gibilerin Hayatım ellerindeydi hayat ellerimi ver bana Kac zamandır güneşe küskünüm bir gölge başında Güneşe koy bedenimi bari gel geri dön gel bana..
Hani sarıyı severdin senden duyduğum tüm şarkılarında Hani geri dönmek zordu bazen bazen icli bir acı Şimdi sarardım yabancı belki görmek istersin yeni halimi Geri dönmen zor biliyorum ah biliyorum yabancı...
Bende gidiyorum artık uzakları görüyorum Benden bir tarlada renklerini parlatanların yanına Yarım hayatını borcluyum hayat arkadaşım ellerine Yarım hayatımıda ellerini düşlediğim düşlerime...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarım Hayat Arkadaşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarım Hayat Arkadaşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
09 Ekim 2016 Pazar 22:59:43 Cok sağolun değerli yorumunuz gülümsetti Sizin de hayatta gülümsetenlerin cok olması ve hic bitmemesi dileklerimle Saygılar, SEVGİLER...