Okuduğunuz şiir 9.10.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ÜLKÜ AHISKA
Gönlümdeki Özlemin
Seni andım dün yine, sahil boyu dolaştım. Duygularım şahlandı,bana ilham verdiler. Mümkün değil kavuşmak,firakına alıştım. Buna sebep olanlar, muradına erdiler
Bıraktığın yerdeyim, yaşla dolu gözlerim. Harlanan bu ateşte, yüreğimi közlerim. Ağzım dilim lal oldu, düğümlendi sözlerim. Henüz gonca gül iken, açılmadan derdiler.
Düşündükçe sızlıyor, göğsümün sol yanları. Sanki dondu akmıyor, damarımın kanları. Rüyalarda yaşarım, istediğim anları. Özgür uçan kuş idim,can evimden vurdular.
Füme renkli bulutlar,birden yağmur getirdi. Neler hayal ettiysem, bir çırpıda bitirdi Uğradığım hüsranlar, beni alıp götürdü. Bu halimi görenler, hak etmeden yerdiler
Gönlümdeki özlemin, hüzün koydu içime. Yaşadığım kederler, ak düşürdü saçıma. Zayıf düştü bedenim,kumaş girmez biçime Olur olmaz sözlerle,beni her an gerdiler.
Çağlayan bir su idim, dalgalanıp duruldum. Gönlüm sırça bir köşktü,darben ile kırıldım. Umutsuzluk içinde, üzülmekten yoruldum. Hür olmadım rey imde, yargılayıp durdular.
Sevilmeyi sevmeyi, bakışını özledim. Bu nadide duyguyu, derunumda gizledim. Sana belli etmeden uzaklardan izledim. Aramızda turnalar, iletişim kurdular.
Ülkü Ahıska Fondaki resim kendi çalışmam
ŞİİRİMİ GÜNÜN SEÇKİSİNE LAYIK GÖREN SEÇKİ KURULUNA VE ARKADAŞLARIMIN BEĞENİ VE YORUMLARINA TEŞEKKÜR EDİYORUM:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönlümdeki Özlemin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönlümdeki Özlemin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öncelikle tebrik ediyorum değerli öğretmenimi.. şiir muhteşem,yorum muhteşem.. kalemin hiç susmasın efendim..öğretmenler gününüzü kutlar ellerinizden öperim..selam ve saygılarımla..
Çağlayan bir su idim, dalgalanıp duruldum. Gönlüm sırça bir köşktü,darben ile kırıldım. Umutsuzluk içinde, üzülmekten yoruldum. Hür olmadım rey imde, yargılayıp durdular.
7+7=14 hece ölçüsü ve abab, cccb. dddb...uyak düzeni ile taçlanan şiir duygu ve düşüncenin mısralara kusursuz aktarımı ile bir sanat eserine dönüşmüş. Kendi el emeğiniz ve göz nurunuz tablo ile süslenince akıllardan silinmeyecek şiirler sayfası ve günün şiiri sayfasında hakkıyla yerini almış. Emeğinizi ve sanat eserleriniz tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bir şiirdi. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Usta kalemi okumanın hazzını yaşadım......Şiir hakettiği yerdedir ( bir kaç hafta defterden uzak kaldığım için geç kaldım usta) Kalemin susmasın ___________________________________Selamlar
Usta kaleminizden her zaman olduğu gibi yine harikalar yaratmış Şiir hak ettiği değeri bulmuş Bizde okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz Gönlüne, Ömrüne bereket Sağlıcakla
Çağlayan bir su idim, dalgalanıp duruldum. Gönlüm sırça bir köşktü, darben ile kırıldım. Umutsuzluk içinde, üzülmekten yoruldum. Hür olmadım reyimde, yargılayıp durdular
Yüreğinize ve gönlünüze sağlık. Selamlar ve saygılarla.
Muhteşem kalemden muhteşem şiir ve yorum güne çok yakışmış yüreğiniz var olsun değerli şairem nicelerine inşallah diyor gönülden kutluyorum selamlarımla saygılar
olmaz.. biz şimdi nasıl olmamış bu ham diyeceğiz.. biz doğruyu yazamazsak BU MİLLET asla UYANMAYACAK.. Sevgili GÜLPERİ HANIMEFENDİ Ben sizi incitmek istemiyorum..başdan kesişelim..inanın SADECE ANLADIĞIMI YAZMALIYIM.
kavuşmak mümkün değilse İNSANIN DUYGULARI ASLA ŞAHLANAMAZ,KABARAMAZ,SADECE KÖPÜRÜR,SÖNER ÇÖKER,DAHA SIZI,DAHA ACI,KASVET,BOĞUNTU,BUNALMA,DARLIK OLUR. diğer mısranız da olmaz..bu kavuşmaya hak ölçüsünde engel olan veya sebep olan herkim olursa olsun ASLA MURADA EREMEZ.. İKİ BÜYÜK HATANIZ VAR.. BU büyük hatalar belki bütün şair veya şaire arkadaşlarda var ki bunları görmezden geliyorlar.. LAKİN BİZ OLDUKİ UĞRADIK AKŞAM AKŞAM BELKİ BİZ MUTLAKA DOĞRUYU SÖYLERİZ..Saygılarımla..
ÜLKÜ AHISKA (gül peri) Hocam. bu güzel şiirinizi yazan elinize, sesinize, yazdıran yüreğinize sağlık. * * * Sevdalı Gönlüm, Yaralı Yüreğin ve Ben Âşık Salih, üçümüz birden bu güzel ve bir o kadar da duygulu şiirinizin her bir kelimesini Duygularımız ve hüzünlerimizle öpüyor ve de başarılarınızın devamını Diliyoruz... * * * Sevgiler, Selâmlar, Saygılar.* * *
Bir fıskiyeli havuz kenarında oturup bir bardak demli çay eşliğinde suyun şırıltısını dinlercesine güzel bir şiir okumanın hazzını yaşattınız Ülkü Hocam. Sağ olun... Sıhhatiniz ve huzurunuz daim, ömrünüz bereketli, ilhamınız bol olsun.
Ülkü hanım duygu yüklü mısralarınızı,sizi kutlarım,gönlünüze saglık...Seslendirme ve şiir beraberinde muhteşem uyum saglamış...Teşekkür ederim emeginize..sevgilerimle..
Hem resim hem sözler öylesine uyumlu ki.Sesinizdeki özlemi ve hüznü dinleyen hissedebiliyor, canı yanıyor insanın. Emeğinize ellerinize sağlık Ülkü öğretmenim Nefesiniz hiç üşümesin sevgiler.Çok güzeldi.
Ne kadar güzel ne kadar akıcı ve bir o kadar da gerçek size ait her seyiyle müthiş beğendim günümün şiiri seçtim değerli arkadaşım hecenin sultanı yürek sesi saf ve tertemiz resimleri muhteşem sanatkar öğretmenimiz sizi yürekten kutluyorum... turnaların ellerini aldım şiirden o kadar sıcak tuttular ki ellerimi...baktım ki göz pınarlarım yanıyor ve bir nehir taşıyor gözlerimden... Füme bulutlara yazıyorum ki şiir yürek işidir bu yüreği sizde okuyorum
Hüsran dökülüyor name name her hikayenin ardından ve nüktedan bir serzeniş hele ki yüreğin kıblesinde saklı tutuyorsak sevdayı... Sevmelere dair. Özlem yüklü. Vazgeçilmez tıpkı edebiyat aşkı gibi ve bunu yansıtan o değerli kaleminiz ve varlığınızdır içimi huzurla dolduran... İyi ki varsınız sevgili hocam. En içten tebriklerimi bırakıyorum gönül bahçenize. Sevgiler, selamlar değerli Ülkü Hanım...
Çağlayan bir su idim, dalgalanıp duruldum. Gönlüm sırça bir köşktü,darben ile kırıldım. Umutsuzluk içinde, üzülmekten yoruldum. Hür olmadım rey imde, yargılayıp durdular.
Güzel gönlünüzün nadide ifadeleri şiirinize yansımış. Sesiyle,sözüyle,fon resmi ve müziği ile keyifliydi. Şair yüreğiniz var olsun.Tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.
Gönlümdeki özlemin, hüzün koydu içime. Yaşadığım kederler, ak düşürdü saçıma. Zayıf düştü bedenim,kumaş girmez biçime Olur olmaz sözlerle,beni her an gerdiler.
************************************************* Ah! O hep dışardan okunan gazeller var ya! İşte onlar insanı çileden çıkarır...Ya sağır olmalı ya da kör... Gel gör ki, ne sağır olabiliyorsun ne de kör... İşte böylesi enfes şiirlere tema oluyor yaşananlar ya da duyduklarımız. Harikasınız arkadaşım. Sizi tüm kalbimle tebrik ediyor, takdirlerimi ve sevgilerimi bırakıyorum. Hep mutlu kalınız!
Ozlemler tavan yapinca ,Sevilmeyi sevmeyi, bakışını özledim. Bu nadide duyguyu, derunumda gizledim. Sana belli etmeden uzaklardan izledim. Aramızda turnalar, iletişim kurdular.
Bu ne guzel bir ilham tebriklerimle ustadim sevgimle
Fondaki resim gibi şiirde açık net ve duru. Yürek sesinin sevgiye sevgiliye bir feryadi. En icten samimi duyguların tezahüru ve serenati. Sevgiyi yücelten harika bir siirdi. Gönülden kutluyorum. Yureginize ve gönlünüze sağlık.
Füme renkli bulutlar,birden yağmur getirdi. Neler hayal ettiysem, bir çırpıda bitirdi Uğradığım hüsranlar, beni alıp götürdü. Bu halimi görenler, hak etmeden yerdiler
Gönlümdeki özlemin, hüzün koydu içime. Yaşadığım kederler, ak düşürdü saçıma. Zayıf düştü bedenim,kumaş girmez biçime Olur olmaz sözlerle,beni her an gerdiler.
Çağlayan bir su idim, dalgalanıp duruldum. Gönlüm sırça bir köşktü,darben ile kırıldım. Umutsuzluk içinde, üzülmekten yoruldum. Hür olmadım rey imde, yargılayıp durdular.
Sevilmeyi sevmeyi, bakışını özledim. Bu nadide duyguyu, derunumda gizledim. Sana belli etmeden uzaklardan izledim. Aramızda turnalar, iletişim kurdular.
Ülkü bacımdan yine güzel bir şiir dinledim tebrik ediyorum selamlar..........
şair hem duygulu bir kadın, hem de ressam olursa yazdığı şiirlere de renkleri ve hayalleri eklemeyi unutmaz, sayfa tam bir bayram sofrası gibi çok beğendim tebrikler başarılar.