(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben seni bi başka sevdim Son bahar yapraklarının candamarlarına yazdım adını Yaz yağmurlarının bereketiyle yıkadım uykusuzluğunun çapağını Öpülesi ellerinin yediveren iklimine teslim ettim yüreğimi Ondandır şiirlerimin can evimden fırlayıp sana isabet etmesi
Ahh Friday Ben seni bi başka sevdim Son bahar yapraklarının candamarlarına yazdım adını Yaz yağmurlarının bereketiyle yıkadım uykusuzluğunun çapağını Öpülesi ellerinin yediveren iklimine teslim ettim yüreğimi Ondandır şiirlerimin can evimden fırlayıp sana isabet etmesi Her gece yarısı sarhoşluğunda"
Muhteşem di sevgili şairem.can-ı gönülden kutluyorum bu güzel şiiri yazan yüreğinizi.selam ve sevgilerimle...
" Ahh Friday Ben seni bi başka sevdim Son bahar yapraklarının candamarlarına yazdım adını Yaz yağmurlarının bereketiyle yıkadım uykusuzluğunun çapağını Öpülesi ellerinin yediveren iklimine teslim ettim yüreğimi Ondandır şiirlerimin can evimden fırlayıp sana isabet etmesi Her gece yarısı sarhoşluğunda"
Gönülden kutluyorum,hüzün şelalerinden yoksul derelerden akıp da gelmiş, müstesna bir şiir. Gönlünüze sağlık sevgilerimle Nagihan hanım nice şiirlere sevgiyle...
Yine okunmasi hüzün versede son derece keyifli,duygusunu insanin yüreginde hissettigi,kurgu,uslup gibi güzel olmasi gereken ne varsa en mükemmelinin kullanildigi,gercektende övgülerin en güzeline layik bir siir okudum..Yürekten kutluyor,selam ve saygilarimi iletiyorum..