Bir kuş uçtu gökyüzünden bir kuş! Ak bulutlar saklı gökte bir yürek! Sevmek diyorum sevmek! En çok sana benzerdi ellerinden tutuğumda yitirdik!
Kirpiklerin yalvar yakardı uzanan mavi göğe; Gözlerin uzaklarda takılı kaldı bir yerlerde Çekilmiş perde perde sisler gözlerinin cennetine Sevmek diyorum sevmek! Kalbimin en güzel yerinde bir dağ
Uçuverdi kelebekler yüreğinden Sen bana bakma!
Kirpiğinin ucunda yaş olurum damla damla Rüzğar okşuyorken saçlarına Havadan sudan bütün mevzû-bahis Özgürlük diyorum özgürlük! Hürriyet kuşlardan da öte bir şey
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK NEYDİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK NEYDİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl olsa her canlı ölümü tadacak diyorlar ben tadı olmadığını düşünenlerden biriyim doku organlarımız çalışmıyor ki zaten çalışıyor olsa bizi ölü saymazlar bir zamanlar cennet gözlüm şarkısını dinlerdim Meğerse yaşlanınca ben ne aptalmışım. Kendimce ula Rıza sen hiç cenneti gördün mü diyorum.
özgürlük, her bireyin hakkidir. özgür yasamak, özgür düsünmek, beyin olarak rahat olmaktir. insan, olan herkes icin; özgürlük, olmassa olmazlarimiz olmalidir. Kaleminiz kavi olsun. Tebriklerimle, esenlikler dilerim.
Özgürlük Allah yüze baktığında güzeldir. Dünya derdinden anladığında güzeldir. Aman benim derdim var senin ki neki diyen vs Allah'a yakın anlatamayan insanlardan uzak olsun. Güzel anlamlı şiirdi. Tebrikler. Saygı ve selamlar
Tebrik ederim.
Selamlar, sevgiler.