avuçlarımızda gizlediğimiz saklı duâlarla şiirler öpecek ecel geldiğinde alnımızdan bizi ve kalbimizi bir şair dörtlüğünde kutsayıp o’nca âşk günâhına rağmen defnedecek bilinmez bir kentin kaldırım taşlarının herhangi birine itinâ ile okuyanlar tamamlayacak yarım kalan hayatlarımızı gözlerimizi teselli âminleri kapatacak elleriyle belki küfredilecek birkaç dilde kadere ama biz suskun olacağız yine biz mahsun mağrur ve mağdur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Râm.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Râm.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can dost sevgiler ve saygılar hiç eksilmesin ki bu hayatta bize güler yüz göstersin sevdiklerinizle birlikte bayramınızı kutlar sevgiler sunarım kal esenlik içinde...
ben hep kırlangıçları çağırmıştım şiirlerime çamurdan yuva yapsınlar diye kalbimin orta yerine aydınlık araladı bulutların arasını şiirde hayale yer var mıdır ...? geliyorlar biliyorum şairler için şairlerin anlık tebessümüne konmak için
kırlangıçları seviniz efendim güzeldir onlar şiirler kadar ..
Bedirhan KEKLİKCİ tarafından 7/4/2016 12:49:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Külli nefsin zâikatü'l-mevt--Her nefis ölümü tadacaktır."
ve elbet gök yere inecek, dağlar taşlar sadece bir toz bulutu.. her canlı ise öldüğünde kendi kıyametini yaşayacak aslında.. ki ölüm hepimizin başına, er ya da geç.. dilerim Rabbimin imtihanından hayırlısıyla geçeriz.. ve şairem şiir çok içtendi, çok derinden.. sevgilerimle güzel yüreğine..
Kaleminiz susmasın üstadım…