kaldıkça ben, dinmesini bilmiyor fırtınalar gittikçe de esmiyor, estirmiyor uzak duvarlar ötesine yoruldukça dinlenemiyor, istedikçe duramıyorum yürüdükçe düşüyor, kalktıkça ağlıyorum köşe bucak kaçıyor, saklanamıyorum iki düzen arasında, yağmurun altında yüce Allah’ın affıyla, sana sığınıyorum.
kaldıkça ben, bitesi geliyor umutların yokluğuna vuruyor saatlerin zemheri gölgesi bağlandıkça gökyüzüne sonsuzluğu görüyorum cenneti, cehennemde hissediyorum, susturuyor ziyadesiyle yaklaşırken veda hutbelerine yanık tebessümler var gözlerimde düşlerimde kırık zamanlar, zamansızım her şey hoyratça, salınıyorum rüzgarlara adı yok bu ayrılığın hadi sen koy. sende kalsın hepsi, sende kaybolsun.
devrildim şişelerce boğulmaktayım kim anlardı mahzenlerin ağlak hallerini ben suyundan alırdım yaşamın tatlı nefesini şimdilerde zindanlar saklıyor bedenimi kör olası aşk, yine sen mi yaktın içimi yine yok, yine yok, yine yoksun sen yine sonsuzluğa taşınıyorum yine sil baştan bir kent arıyorum bulur muyum? bilmiyorum benden olsun kalması, durmak istiyorum kalamıyorum, kovsunlar istiyorum gidemiyorum.
gün olur ben de yok olursam yeryüzünden ara sırada da olsa uğra kalbime tutmasan da tutmuş gibi yap tut ellerimi öpmesen de öpermiş gibi yaklaş kalbime tek bir güvendiğim var sevdamın aşkına bil ki hiç gitmemiş gibi seveceğim bil ki seni ilelelbet içimde bekleyeceğim.
kaldıkça ağlıyor, gittikçe üşüyorum tuttukça yanıyor, vurdukça kanıyorum felek işte çıktıkça düzlüğe, nasıl da susturuyor yoruldukça düşüyor, özledikçe koşuyorum gülümüne, ölümüne, gitmesine sevdiğim kalırsam bizi biz değil, yok sayacaklar ah söylemesi bile dudaklarımda bir pranga gidersem eğer, ah ben gidersem eğer seni öldüresi sert bir fırtınaya beni de bir toprağa koyup dualar okuyacaklar.
kaldıkça çırpınıyorum gidebilmek için gittikçe de koşuyorum dönebilmek için sordukça kendime cevapsızdım yarına tüm virajlar artık ağlamaklı yordukça hayrına, çıkmayan yollara vardıkça sana dönülmüyor ardıma şerrine güveniyorum bazen, olur ya belki ben sensiz değil ama belki sen bensiz yakışırsın mutluluğa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaldıkça şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaldıkça şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…