Kuşları seyredelim martılar kanat çırpsın! Ulaşıldıkça sen hasretim değilsin Mavi kirpiklerine uzanan bulut Hiç ölmüyecekmiş gibi yaşamayı arzu etmenin En kahırlı günlerin yasını bırakıp ardına gideceksin!
Elbette mevsimler bir bir geçip gidiyor Ceviz ağacının yapraklarından Ihlamur sokağında mevsim güneşi Kokusunu aldı sahillerde denizin!
Saçlarından uçan baharlar Sesinde sessizliğin saman sarısı çoktan sükut suikastine uğradı Eteğinde bulutların ağladığı dağlarında pamuklandı kavak ağaçları Kirazların kurtlandığı al mevsimin Üstüne üstüne yağıyor yağmurlar
Ve yaşamak sevdasında her dal her meyve sevdalımız uğruna Ve toprağın bağrına basıp geçen yeşil Yaslanıyor her umut göğün mavi tenine Yaslanıyor su gibi akan zaman ve yaşam damlıyor mavi kirpiklerine
Ah! Akarsuyum yaşama sebebim Her haykırış sevinçli bir ayaklanma Günler boyu gözlerden yağan yağmurun altında Umutsuzluk yasak! Denizleri dalgalandıracak! Bambaşka bir duygudur kalbi dolduran ışık! Aşk özgürlük ve inanç! Ve ben Her dalın ucunda ki rengarenk salınan meyvelere aşığım!! Yaz bitmesin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUTSUZLUK YASAK!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUTSUZLUK YASAK!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevdaya kapıldım,umutlanayım derken Varlığını düşündüm,unutmalıyım derken Aşk yorgunluğu farzet,soluklanayım derken Ne olursun yanımdan,çok fazla uzaklaşma...İLK VE SON..
Diyerek:Güzel şiiriniz için tebriklerimi gönderiyorum..Yüreğinize sağlık Nurten hanım..Bu arada hayırlı Ramazanlar dilerim..Saygılarımla..
çoktan sükut suikastine uğradı....ölmek bu olsa gerek Allah'ım, mahvettiniz beni şairem harika yürek sesinizle..