İçimde uzak bir menzil… 29 kuş bana bakıyor oradan! Ben otuzuncu olmalıyım. Uçarak gelemem dedim, Kanatlarım çıkmadı henüz.
Mühürlü bir senetim varmış, Vaadim varmış, ille geleceksin diyorlar. Meğer yazılıymış benim de adım Aynada.
Yol bilmez bir haldeyim oysa İşaret levhalarını görmüyor gözüm. Görsem de anlamazlıktan geliyorum. Mesafe uzun, meşakkat çok… Kervana yetişememişim, Güneş yakmış, yağmur boşanmış üzerime, Kanatlarından şimşek çakan kuşların ardına düşüp gidememişim. Tekil bir bozguna benliğimi ram etmişim.
Çelik dişlilerden medet umarak Mezatlarda sattım takvamı o gün. Kaf’tan öte, Kaf’tan ağır bir dağ verdiler sırtıma Kaldırıp başımı göremedim bir daha Güneşle ayı.
Ah kalbim Külleri takip etseydin Çıkardı yolların Vahdet burcuna Ya da konardın dallarına sonsuzluğun Bir çift kanat dileseydin ebabillerden.
Yine de bir ümidim var, Son menzilde bekliyorlarsa beni hâlâ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDE BİR UZAK MENZİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDE BİR UZAK MENZİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.