Yürüdüm gecegündüz, yürüdüm hiç durmadan Dağ, tepe, bayır, ova hep doğruyu aradım. Göz yumup uyumadan, bir kez hayal kurmadan Boşaldı durdu kova hep doğruyu aradım.
Sürükleyip öteye yorgun hayallerini İzledim sabaha dek çaresiz hallerini. Kin ve nefret tutmuşken kiminin ellerini Doldu tencere tava, hep doğruyu aradım.
Anladım ki nedamet pişmanlığın fırkası Tövbe edip dön artık ölüm günün arkası. Bedeninde bir parça olsun sonun korkusu Vakitsiz çıkıp ava hep doğruyu aradım.
Aradığın cevaplar bil ki kalbinde saklı Nem kapmış elin yüzün, hepsi kalbe yasaklı. Sormadım kim suçluydu kimdi her zaman haklı Yanlışa çekip sıva hep doğruyu aradım.
Uzanıp ersen göğe zerresin alem de sen Bir ben vardım içinde birde biçilen desen. Hakim olup nefsine muhakkak nefsini yen Her derde bin bir deva hep doğruyu aradım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜŞAHEDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜŞAHEDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fon müziği güzel dizeler daha güzel...Emeğine gönlüne sağlık... Ben seni Büyük aşkların roman sayfalarında Çocuksu düşlerin gülen yüzünde, minik avuçlarında aradım… Derin ağıtlar, çilekeş akşamlar, mahsun duruşlara inat Bir ümit avuntusuyla dudaklarımda ezber Keşmekeş hayal dünyam da gezintide Ben seni yanımda olduğun halde aradım… Ömer ÜNAL 30-04-2014
Ben seni
Büyük aşkların roman sayfalarında
Çocuksu düşlerin gülen yüzünde, minik avuçlarında aradım…
Derin ağıtlar, çilekeş akşamlar, mahsun duruşlara inat
Bir ümit avuntusuyla dudaklarımda ezber
Keşmekeş hayal dünyam da gezintide
Ben seni yanımda olduğun halde aradım…
Ömer ÜNAL
30-04-2014