Pencereye uzanan dalda Ne bir yeşillik vardı ne bir çiçek Oysa; mevsim baharı geçti Bitmez tükenmez bir aleminde dolaşıyor ruhumuz Akşamın rengi çöktü gözlerinizde Bağlara bahçere ovalara döküldü insanoğlu Ve hazan sarısı hüzün içinde bir yaz/a Gidiyoruz...
Gidiyoruz.. Yüreğimizde yarım sevinçler Ağzımızın kıyısında belirsiz bir diyar Büyülü bir sonsuzluğa Ezik iç sıkıcı harabe Ve darmağın saçları Pencereme uzanan akşamın elleri Güneşi karartan gökyüzü Ah! Bir sevda ki; çözülmez Yalınayak koşuyor zamanzaman içinde!
Nereye baksan Neye dokunsan Nereye gitsen geç kalınan! Ucu kırık bir tekne misali kırılmış Yaşama sevincini yitiren insanoğlu Akan bir derenin gözleri gibi çağlıyor Ağlıyor önümde gözleri..
Rüzğar serinletiyor alnının orta yerine Güneş sıcak ellerini uzatıyor her sabah! Asırlık bir perdelikleri Lime lime yırtıyor şu karanlıklardan Yeni doğan gün güneş! Her sabah! Her sabah!
Korkuların üstüne giydirilen bir urba Bastırılan umutlar Gem vurulan hürriyetler Yeşili tutsak bir bahar Mavisi çalınan bir gök! Biliyor musun? Ay matemde Mavi sularda Mavi göklerde Gölgesi çalınmış bulutlar dolaşıyor Gözlerde ki yağmurlardan çatladı Bir bir gönül bağlarında ki al kirazlar..
Yine bir gün daha ziyanda ömür Ne zaman başlar Ne zaman biter bilinmez Günler birbiri ardına dönüyor Akşamdan sabaha sabahtan akşama Sürgün bulutlar yıldızlar Ve.. Ay güneşin önünde ! Dönüyor dünya! İnsanoğlu kendi elleriyle uçurumlara atarken kendini!!
Dünya düzeni dedikleri alem! Bir avuç sevinç! Bir tutam sevda! Toplasan dolmaz hepsi de bir avluya Bir yanında kaygıları tasalarını Bir yanında sevinçleri umutlarını Koysan terazinin kefesine ağır basar yaraları Yazgıya çıkar yine yol ayrımında pencere Gözlerin dalar gider enginlere Sürükler insanoğlunu derin bir hüzün! Dokunamadığı o uzak menzile!!
Bize bizden yakın! Acılarımıza açık kapımız.. Tutsak bir dünyanın içinde! Karanlığımız.. Ayışığımızı çaldılar ellerimizden!! Söndü gözümüzde ki fener Vazgeçtiğinizden beri hürriyetin mavi gözlerinden!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN ZAMAN İÇİNDE!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN ZAMAN İÇİNDE!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzğar serinletiyor alnının orta yerine Güneş sıcak ellerini uzatıyor her sabah! Asırlık bir perdelikleri Lime lime yırtıyor şu karanlıklardan Yeni doğan gün güneş! Her sabah! Her sabah! çok güzel kocaman tebrikler