Ay ışığı topluyorum Avuç avuç her akşam! Yıldızlardan bir demet yapıyorum Masamda ki vazoya koyuyorum Anka sürüleri gelip geçiyor Ruhumun gözünün üstünden Daha dün gibi çocukluğumuz Mevsimler geçiverdi üstünden
Ah! Sen sen Ey sevgili Gönül kapımı çalan! Nasılda koklardık baharları Bir çiçek gibi Şimdi ayaz vurdu tomurcukları Kırağı düşmüş üstüne O eski mevsimlerin Ve çiçeklerin
Senden geliyor her şey Senden bu son soluk! Her avuntum Senden ulaşıyor bana Doğuştan sıcaklığı duygularımın Elle tutulan gözle görülen iler tutar bir yanı yok!!
Boş bir sevinçtir Korkuların ürünüdür ancak! Acıları sancıları yenmek Bizim için belki de bir zevk! Bütün acılarını sardığı zaman Bir adım daha mutluluğa koşmak misali ölüm!!
Duyuyorum! Sesini her sabah şenlik yapıyor kuşlar Bulutlar dağılmaya başlar mor dağlardan Gün ışığı sarmaya başladı bile! Sisten dumandan kurtulmuş kırlar; Umut ve sevinç içinde! Bak yine yaramaz çoçuklar Bu gün en sevimlisidir belki de haftanın altıncı günü Bayram öncesi ve sonrasına benzer Senin bu çocuksu yaşının güzelliği Bir köy gülüşü!
Nereden doğarsa doğsun; Güneş, ay ve yıldızlar Işığı bir sevinç kaynağıdır Hava gibi Su gibi Ekmek gibi Hürriyet gibi Sevmek ve sevilmek gibi bir tutsaklık!!
Silkeleyip atar tozunu Alıp gider yılların yorgunluğunu Ve yoksulluğunu
Sevinçleri ötelemektense bazen de tutunmak gerek Belki de düşleri yaşamak! Bir köy gülüşünde!! Bir an başında arsız bir çakır diken çiçegi kadar bahtiyar olmak! Ve.. Toprağını vatan bilmek! Sahiplenmetir yaşam!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KÖY GÜLÜŞÜ!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KÖY GÜLÜŞÜ!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun olmasına rağmen bir solukta okuyup "keşke daha bitmeseydi" diye içlenip,hayran olduğum şiirlerden bir tanesiydi bu güzel şiir.Her yönüyle takdire şayan bu anlamlı şiiri ve değerli şaire Nurten hanımı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Sevinçleri ötelemektense bazen de tutunmak gerek Belki de düşleri yaşamak! Bir köy gülüşünde!! Bir an başında arsız bir çakır diken çiçegi kadar bahtiyar olmak! Ve.. Toprağını vatan bilmek! Sahiplenmetir yaşam!!
Çok güzeldi şiiriniz beğeniyle okudum yüreğinize sağlık can şairem kutlarım selam ve sevgilerimle
" Sevinçleri ötelemektense bazen de tutunmak gerek Belki de düşleri yaşamak! Bir köy gülüşünde!!" Hayata dizelerde ifade ettiğiniz gibi bakmak ve yaşamk.Şiirinizi okumak güzeldi.Mutluluklar.