Cebimde kelimeler biriktirdim Sözlükler, ansiklopediler karıştırdım Sana olan sevdamı hasretimi anlatacak Ne bir sözcük bulabildim ne de bir kelime…
Hiç duyulmamış bir dil aradım Hiç yazılmamış bir anlatım şekli Belki de yüreğimde ki çağlayanın sesini...
Yüreğim sana doğru akmak istiyor Coşkun ırmaklar gibi önüne geçilmez Kendi yüreğime yabancıyım benden bağımsız atıyor Laf anlatamıyorum Dün bir bugün iki Aklına geleni yapıyor Hayran hayran ona bakıyor Benim de elimden Hayranlık duymaktan başka bir şey gelmiyor
Öyle bir ant içmiş ki Dönmez sözünden Öyle sevmiş ki keçi inadıyla Nuh diyor peygamber demiyor…
Yürek aşk demiş! Peki, aşk dediğin nedir ki? Bir çeşit delilik değil mi? Aklı başında bir insan Geceler boyu tavana bakıp, bir yüreği düşünür mü? Ya da olmayacak duaya amin diyerek ömür harcar mı? Ben anlamıyorum yüreğimi Neden niçin seni sevdi Ne buldu sende? Sorma! Cevabı biliyorum aslında! Saklı bir yerlerde Ama dedim ya sözcükler yetmiyor anlatmama…
Yürekten sevdiysen, hissedersin Tam aklına gelir, derin bir iç çekersin Telefonun çalar… “Alo” dersin… “alo” Ses… Ses o’nun sesi! Bozuk, ağlamaklı Anlıyorum ki sıkıntıdasın. Sen bilmiyorsun ki Benim sıkıntılarımın da sebebi sensin… Yüreğimle konuşurum Uzun uzadıya… Kıblem "o" der, önünde secde eder, Başka bir şey demez…
Hiç düşündün mü? Bu bağın adı neydi? Sezgi mi? Kalp kalbe mi karşı? Ama yok… Şimdi karşımda, yanı başımda olmalıydın Ama yoksun! Yoksun işte... Ben seni çok özledim… Neredesin?
//Unutma! Her Daim, Yüreğimde Yaşıyor, Aklımda Büyüyorsun//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlatamadım Sevgimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlatamadım Sevgimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.