kimimiz acı kaldı kimimiz öldük kanlı kara topraklara gömüldük kimimiz ağladık kimimiz güldük kimimiz salpa yaprak döküldük
anlat derdi eski anıları bir deli anlat içimize akan yıldızlı seli oradan başlasın barışın dili dönsün herkes kendi dünyasına
oy genç ömrüm deli oğlum kıyar mı insan insana
bu inançtı durdurulmaz hızımız bitmez mi hiç yürekteki sızımız böyle değildi kaderimiz yazımız yeni gün sevdası bekler kızımız
neçe yağmur yağsa yoklanır düşlerimiz neçedir saklanır gül yanığı gülüşlerimiz oradan başlasın sevgi üleşmelerimiz dönsün herkes dostane kendi sofrasına
oy genç ömrüm deli divane oğlum kıyar mı insan insana
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deli divane şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deli divane şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, insanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu." demiş Pir Sultan ABDAL. İnsanı insana kırdırmanın en kolay yolunu bulmuş gözü doymaz insanoğlu.Para, güç ve din üçlüsü her dönemde işbaşında.Vahşi hayvan bile doğada , aç kalmadığı zaman saldırmaz kendi cinsine. İnsana kıyan insanoğlu, keşke düşünse kefenin cebi olmadığını. Yüreğinize sağlık.Günümüzün gerçekleri dile gelmiş her satırda.
demiş Pir Sultan ABDAL.
İnsanı insana kırdırmanın en kolay yolunu bulmuş gözü doymaz insanoğlu.Para, güç ve din üçlüsü her dönemde işbaşında.Vahşi hayvan bile doğada , aç kalmadığı zaman saldırmaz kendi cinsine.
İnsana kıyan insanoğlu, keşke düşünse kefenin cebi olmadığını.
Yüreğinize sağlık.Günümüzün gerçekleri dile gelmiş her satırda.