hayat işte hep gidenlerden ibaret kalıcı olmayan bir şeyler var dünyamızda biz de onlardan biriyiz aslında ikimizde gidiciyiz birbirmizden süslü bitkilerin kırılan dalları gibi çıtır çıtır sesleri geliyor kalbimizin dağılmak üzereyiz yıkılmak üzereyiz kalıcı yokluğumuzda kırık dökük köprülerin ayaklarıyız tutunamıyoruz toprağa düşmek üzere, gitmek üzereyiz haydi kalk diyor saatler çeyrek kala boş yere susmuyor dağlar boyuna rağmen neden konuşmuyorlar biliyorlar ki bir gün elbet onlar da yok olacaklar.
içim içimden kopuyor görünmüyor sen bilemezsin benim neden bahsettiğimi ağrlı başımda binbir türlü dertler var vuruyor karnıma sancılı sesleri sen duyamazsın benim neler hissettiğimi içime, içime, içime, lanet olsun yine yutkunuyorum seni, susturuyorum beni sürüklenmek üzere iki mahkum gibi masumca ağlayan bir kelepçeyiz içimizde kalandan habersiz biz gidenden ibaretiz.
çift kişilik bir yer ayırttım ayrılığa biz artık orada biz bizeyiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidenden ibaret şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidenden ibaret şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…