hep içinde gözyaşı olmayan mutluluklar hayal ettim hiç su katılmamış sevgilerle büyüdüm ben harcına tutulmayan çatılardan düştüm zamanla tutan olmadı, yalnızdım kadersizdim hayatın isyan-ı meşk ateşlerinde gülmeye saatler kala, çığlıklar duyar sönerdi sonra hesapsızca dumansız dağlarım ilk yıllarımın son günleriydim hep göğsüme sakladığım imkansızlığı sevdim gözleri vardı yolların selam durdu yalnızlığa inatla hep dur dedim geriye, hep yarınları özledim sonra bir mutluluk hayal ettim sessizce gerçek oldu, inanamadım, şaşkındım yedi tepe aştığım istanbulun habercisiydim
❤
bir ses duydum kalbimin ıssız sokaklarında gel diyordu bana, çağırıyordu beni usulca sokul dercesine sıcaklığını hissettirir ara beni dercesine telefonu sürüklerdi ellerime hasta bir yaz akşamıydı gecenin karanlık sırlarından çıkar aranırdım yollara çağırılıyordu kalbim, kimsesizdim her nereye baksam o sesle irkiliyor uyandırıyordu beni kabus dolu satırlarımdan indiğim o bandırma yokuşlarının ardından bir rüzgar esintisi efil efil sahile doğru bir istanbul vapuru çağırıyordu gözlerimi sessizdi kokusu denizden denize eşsiz ve yine o ses mutluluğun sözleride bir istanbul sahili gülen bir nehrin gözyaşlarıydı onlar su gibiydi beni çağıran kahve bakışlar.
❤
adım adım yaklaşıyorum istanbula, yolundayım mavi denizlerle tutuştum beni sana çekiyor götür dedim beni dinlediğim O aşk şarkılarına bir telefon çalıyor ansızın, yine o ses suyun gülüşlerini hissediyorum akıyor damarlarımdan tepeden tırnağa yutkunuyorum yalnızlığı bırakıyorum sessizliği sahte rüzgarlara bir dilim var artık, konuşuyorum mutluluğu anlatıyorum istanbula haliçin muazzam manzarasından yazıyorum özlenen sevdamdan sesleniyorum içimde senle ben bu şehrin kalbindeyim suyuna bandığım gülüşlerim var artık uzandım sırılsıklam sana geliyorum.
❤ BİR İSTANBUL HABERCİSİ ❤ Mawish Şiirleri ❤ Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir İstanbul Habercisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir İstanbul Habercisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıskandım kardeşim.!! Ama karnımdan değil.! taaa yüreğimden.. Öyle bir anlatmışsın ki, İmrendim, Gururlandım, Hayran oldum.. Allah yolunu, ufkunu açık etsin şair kardeşim, nice böyle şahane eserlere. __________ Selam ve dualarımı gönderdim.
selam ve sevgiler bıraktım efendim o kocaman yüreğe..sonsuz saygılarımla..