kaçıncı gündür bu dinmeyen bir gökyüzüm var sarıl sarıl bitiremediğim düşleri görüyorum yok oluyorum ıslanıyorum yalnızlığın çiğ yağmurlarında, düşüyorum nemli yüreğimin gam dolu çukurlarına yaralıyım, bitkinim, bir serçeyim ölmek üzereyim, çıldırıyor yokluğun ateşle, alevliyim deliyim seni paylaştığım yalnızlığımla yorgunum, eğri bir ağaca yaslanıyorum, bir nisan akşamında düşer gibiyim gözlerimden, kalsaydım yığılıp oracıkta kaybolurmuydun, ağlasaydım bir gün gözyaşım olur muydun?
♣
nicedir açmayan baharlar var, mevsimsizim bekle bekle gülmeyen çiçekleri özlüyorum soluyorum, kırılıyorum sensizliğin ak toprağında umutsuzum kalbimin sessiz çıkmaz yollarında yarımım, yarınsızım, aşksızım kırılganım, rengimi aramaktayım, sensizim divaneyim paylaştığım sessizliğimde kusurluydum, özledikçe, göğsüme yaslanıyorum, olunca gece görür gibiyim hayallerimde, hiç uyanmasaydım savrulurmuydun, isteseydim bir gün dalımda gülüm olur muydun?
♣
yıllar oldu gidemedim ben, esirindim kırım kırım ellerine kelepçelenmiştim kahroluyorum, ayrılıyorum dünyanın tükenmiş sesinden dilsizdim kördüm senden sonra her şeye sıra sıra köprüler görüyorum geçmek üzereyim, adımsızdım, gönülsüzdüm çaresizdim yokluğunda, soluksuzdum tükendikçe, sevgime yaslanıyorum gittikçe saatler ölür gibiyim sensizliğinde, çıksaydı canım kaybolurmuydun verseydim ruhumu mahşere dileseydim meleklerden bir an cennetim olur muydun?
♣
CENNETİM OLUR MUYDUN? - Mawish Şiirleri - Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cennetim Olur muydun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cennetim Olur muydun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.