doğarken gün pencerenden bir çocuk görürsen seveceksin arkadaş karanlık dünlerin aydınlığıdır onlar düşerlerse bir gün, tutacaksın ellerinden bırak yaslansınlar omuzlarına taşıyacaksın elbet bayrak gibi sevecendir onlar, bir gelecektir içimizde aşk, kalbimizde sesimiz günü geldiğinde hepsi bir birer vatan için, öleceklerdir.
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
görürsen bir çocuk koklayacaksın arkadaş sen say ki bizim bayrağımızdır onlar karış karış toprağımızdandır hepsi ağlarlarsa bir gün, gülümse gözlerine gül yüzleri ile göklerimizde bir melektir onlar.
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
bir çocuk görüsen okşayın sırtını çünkü onlar her gün şehitdoğandır düşerse bir gün kaldır arkadaş an gelir düşersek biz de bir gün şanlı bir bayrak olacaklar.
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
kaldır arkadaş, öp yanaklarından çocuklarımız hayallerimizdir bizim gücümüzdür, gönlümüzdür onlar susturma bırak konuşsunlar bırak oynasınlar günü geldiğinde annemiz, babamız büyüdükçe ardımızda olacaklar.
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
özgürlük kokuyor sokaklar görürsen bir çocuk seveceksin arkadaş düşerse bayrak kaldıracaktır elbet unutma! dün hep kan kırmızıydı bu topraklar.
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
ülke bizim, çocuklardır kalbimiz onlar gelecekte var oluş sebebimiz elimiz, ayağımız tüm nedenlerimiz şu yedi cihandaki korku sesimiz görürsen bir çocuk seveceksin arkadaş doğma büyüme bizim kırmızıbeyazdır tenimiz.
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
BİR ÇOCUK GÖRÜRSEN – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Çocuk Görürsen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Çocuk Görürsen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir çocuk görürsen... bir çocuk, her çocuk: bize emanet, bizden bir parça, geleceğin teminatı. onlara hak ettikleri bir dünya verememenin ötesinde örseliyoruz bilip bilmeden. çocuk, her çocuk: masum bir yürek, dokunmaya kıyamazken darp edilen bedenleri ve ruhları. duyarlı yüreğinizden dökülen inciler keşke buna vakıf olabilse yeryüzünde yaşayan her insan. saygılarımla efendim. Regaib kandiliniz mübarek olsun.
Ya Rabbi! Her Yerde Haddini Bilen, Gönül Aynasını Silen, Mahşerde Beraat Edip Yüzü Gülen Kullarından Eyle Bizleri..!! (Amin) Hayırlı Kandiller. Diliyorum tüm şiir Seven yüreklere
Çocukların bu kadar kötü günler geçirdiği bir ortamda, yazılmış bir manifesto olmuş Üstat. Yüreğine sağlık ,kalemine sağlık. Kutlarım. Selamlar, sevgilerimle..
bir çocuk, her çocuk: bize emanet, bizden bir parça, geleceğin teminatı.
onlara hak ettikleri bir dünya verememenin ötesinde örseliyoruz bilip bilmeden.
çocuk, her çocuk: masum bir yürek, dokunmaya kıyamazken darp edilen bedenleri ve ruhları.
duyarlı yüreğinizden dökülen inciler keşke buna vakıf olabilse yeryüzünde yaşayan her insan.
saygılarımla efendim.
Regaib kandiliniz mübarek olsun.