Güzel olmasa olur, akıllı olsun yeter, Saçlar siyah olmalı, dudaklar gülkurusu, Kaşlar birer yay olsun rengi kömürden beter, Boy pos önemli değil kalbime dolsun yeter.
Burnu küçük olsun bak, büyük burun istemem, Bir ayvagöbek olsa ona da hayır demem, Biraz da çıtır olsun, kartoloş ise yemem, Kolumda gören ağyar saçını yolsun yeter.
Bağrımı delsin kabul; kirpikleri ok olsun, Benleri pek severim; üç beş yetmez çok olsun, Paraya yüz vermesin; gözü gönlü tok olsun, Aramaya vaktim yok, o beni bulsun yeter.
Yeşil gözler isterim ve mermerden beyaz ten, Sesi de güzel olsun, huzur verir dinlerken, Fazla uzun kalmasın, çabuk sıkılırım ben, Bir gonca gibi açsın, üç ayda solsun yeter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Psikiyatriden Şiirler 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Psikiyatriden Şiirler 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))) Aman allahım buna kim hasta demiş bu fazla zekilikten yemiş kafayı :) baksanıza ne diyor Bir gonca gibi açsın, üç ayda solsun yeter. akıllının önde gideni hemde :))) Gerçekten çok güldüm gönlünüze saglık ve tebrikler saygılar
Sayın Bayram Ali Bülbül Üstad'ım; çok acımasızsınız. Bu dörtlüğü şiiri yazmadan önce bana kopya verseydiniz ne iyi olurdu. Kafiye yokluğundan istekleri yarıda kestik.:)) Çok güzel bir dörtlüktü, benim şiirin içinde iyi giderdi. Yüreğinize sağlık.
NE DİLİ UZUN OLSUN,NE DE ÇOK SUSUP DURSUN NE ÇOK YILIŞIK OLSUN,NE SURAT ASIP DURSUN NE ALINGAN NE GAMSIZ ,NE DE ÇOK ESİP DURSUN BAKIŞIYLA İÇİME BİR ATEŞ SALSIN YETER....
Üstad şöyle biraz espirili bir yorum olsun dedim espirili şiire ama becerebildim mi bilmem,yürekten alkışlar yürekten selamlar....
Üstad; çok acımasızsın yahu! Bunu şiiri asmadan önce bana yazsaydın ya. O zaman beş dörtlük yapardım. Valla güzel olurdu. Çok güzel olmuş Üstad. Eline, yüreğine sağlık. En içten saygılar.
Yeşil gözler isterim ve mermerden beyaz ten, Sesi de güzel olsun, huzur verir dinlerken, Fazla uzun kalmasın, çabuk sıkılırım ben, Bir gonca gibi açsın, üç ayda solsun yeter. ŞAİR İNŞALLAH BULURSUN GÜZELDİ KALEMİNİZ DAİM OLASUN SAYGILAR
Valla bu şiir koğuştan birinin ilhamı. Yani, benim suçum yok. Ama yorum atan Sayın Adile Hanım, sizin de biraz oksijene ihtiyacınız var gibime geliyor. Zira, üç kez atmışsınız aynı yorumu. (Benim de eteklerim zil çalmıştı; üç değişik kişiden daha yorum aldım diye. Sonuç; hüsran.) Saygı, sevgi, bilumum duygu.
Yeşil gözler isterim ve mermerden beyaz ten, Sesi de güzel olsun, huzur verir dinlerken, Fazla uzun kalmasın, çabuk sıkılırım ben, Bir gonca gibi açsın, üç ayda solsun yeter.
güzel bir şiir tezahür etmiş tebrikler selamlarımla
ÜSTAT MAŞALLAH HİÇ İŞTAHIN YOK HANİ,AZ İSTEMİŞSİN DAHA DÜŞÜN HELE BELKİ UNUTTUĞUN BİR ŞEYLER VARDIR.ÖLÇÜSÜ,UYAĞI VE İÇERİĞİ DOLU ŞİİR HER ZAMANKİ GİBİ.KISA ZAMANDA YENİ ŞİİRİNİZİ BEKLERİM...TEBRİKLER
Ben güzeli severim; akıllı olsun yeter, Saçlar siyah olmalı, dudaklar gülkurusu, Kaşlar birer yay olsun rengi kömürden beter, Boy, pos önemli değil kalbime dolsun yeter.
Kaleminize sağlık