Elinde bir karanfil kabrimde diz çöktün ya, Görmedin beni ama işte tam oradaydım, Kahrolmuş pozlarında gözyaşları döktün ya, O yaşlar dökülürken Araf’ta, aradaydım.
Öldürmek için beni ne lâzımsa yaptın sen, Sevgiye hiç tapmadın, hep paraya taptın sen, Aşkıma gülüp geçtin, iğrençliğe saptın sen, Hovardaların başta, ben hep son sıradaydım.
Senin aradığın şey karmaşık bir hayattı, Oysa bence basitlik; alkışlanan sanattı, Sen şaşaayı seçtin, aşkımız böyle battı, Yine de arayınca; bilirdin, buradaydım.
Şimdi ara bakalım, ses vermem bir taş gibi, Dünyaya veda ettim sır dolu bir baş gibi, Son kez affettim seni; bir dost, arkadaş gibi, Hiç bilmedin ki senin açtığın yaradaydım, ... açtığın yaradaydım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖTEDEN MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖTEDEN MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
VEFASIZ SEVDA YAKAR ÖLSEN BİLE KABİRDE VEFA ÇÖLDE SERAPMIŞ DERMAN OLMAZMIŞ DERDE HERKES ARAR ÇARESİZ,BULANI GÖREMEDİM İZMİRDE BİR SEMT VARMIŞ GAYRISI NASIL NERDE? .............SAĞLIKLI EĞİTİMLİ VE ADALETLİ GÜNLER DİLERİM.........OKULDAYIM BU GÜN GÖNÜL DOSTLARIYLA SENDEN BAHSETTİLER,ŞİİRLERİN HOŞUMA GİTTİ..SELAMLAR..
aşık bekir tarafından 3/27/2008 12:40:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Şimdi ara bakalım, ses vermem bir taş gibi, Dünyaya veda ettim sır dolu bir baş gibi, Son kez affettim seni; bir dost, arkadaş gibi, Hiç bilmedin ki senin açtığın yaradaydım, ... açtığın yaradaydım. "
o yara ki böğrümüzde bir çiçek gibi açmıştır değil mi..
Elinde bir karanfil kabrimde diz çöktün ya, Görmedin beni ama işte tam oradaydım, Kahrolmuş pozlarında gözyaşları döktün ya, O yaşlar dökülürken Araf’ta, aradaydım.
güzel bir şiir okudum sayfanızdan tebrikler değerli gönülm dostu selamlarımla
Senin aradığın şey karmaşık bir hayattı, Oysa bence basitlik; alkışlanan sanattı, Sen şaşaayı seçtin, aşkımız böyle battı, Yine de arayınca; bilirdin, buradaydım.
Senin aradığın şey karmaşık bir hayattı, Oysa bence basitlik; alkışlanan sanattı, Sen şaşaayı seçtin, aşkımız böyle battı, Yine de arayınca; bilirdin, buradaydım. Belki de hatamız her hatanın ardından hala aradığı yerde bizi bulmasıydı, yani onlar değişirken biz hep aynıydık. Kazanç=0 . Güzeldi serzeniş. Sevgiyle...
Feryat yükseliyor aciz mevtadan
Dedirttin be dost.
Ve son söz: Erkek kadının gözünden kendine bakmadıkça.
deniz_tayanç tarafından 8/30/2008 10:43:03 AM zamanında düzenlenmiştir.