Güneş sensin, cehennem bendim kavrulan Sırılsıklam neydi benim gözlerimden savrulan Vurulan zincir şahit, kan kırmızı bilekler Kurşun kurşun dökülürken sen yüreğimden Haykırıyorum, duymuyor musun? korkuyorsun! Neden alev sensizce yanıyor, anlıyor musun?
✿
Sabah uyanır uyanmaz yansımıştın aynamdan Her gün olduğu gibi yudum yudumdum seninle Şimdi yokluğunda girdabından yedim vurgun Sessizliğim çığlıklar içinde, duymuyor musun? Yurdum oldu cehennem, görüyor musun? Bu karanlık dünyamdan gel de kurtar beni Tutup da yıldızları getirsen de geri Neden ateş sessizce yakar, biliyor musun?
✿
Yazılı toprağım var gizli gizli kazdığım Bakınca gönlümden mahşer görünüyor Usul usul ettiğim dualarım var gökyüzünde Bil ki bitiyor sayfam, yazıyor musun? İçimde sessizliğin sesleri beliriyor Neden adım siliniyor, görüyor musun?
✿
Çok uzun bir zamandı, tükettim değmeyeli Dokunamadığım her gece bir buluttun sen Bir sağnaktın o muazzam karanlığın ardında Bedenim ruhsuz, şuursuz ve kusursuzdum Sorunsuz bir acıydım, tatsızdım Bırakıp gitmiştin ya hani dağlara beni Şimdi gökyüzüne, en yakın benim artık En yolsuz benim bu şehrin sokaklarında Çok uzak dünyanda mutluluk mu arıyorsun? Neden içim ağlıyor, anlıyor musun? Ağladıkça ben, ıslanıyor musun?
✿
Lime lime yakmıştın benimle sözlerimi Dilimle beraber kelepçelendi dudaklarım İnce ince atıştırmıştım ölüme, yakındım Kördüm, göremezdim, bilemezdim, sevmiştim Oysa ben, sende kaybetmiştim gözlerimi Doyumsuzdum sana, bir hiçtim ardında Hadi yaklaş, tutabiliyor musun ellerimi? Çok uzaktan bana, dokunabiliyor musun? Çünkü yoksun. Neden içim paramparça anlıyor musun?
…
ANLIYOR MUSUN? ✿ Mawish Şiirleri ✿ Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlıyor musun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlıyor musun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cana can katan şiirin duygulu tahlil hali karmaşası.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...