Okuduğunuz şiir 15.3.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Akit_
Akit
"Üfle sura İsrafil" yolcu kalksın ayağa Kimbilir çamurların arasında dostlar var Mütebessim hoşlukla sinesinde kurağa Masumlar sabretikçe yıkılsın koca duvar
Nasıl olsa vicdanlar sızlamaz, kalpler katı Zalimin zindanında dolu köle Yusuflar Gözler parçalı bulut, yaş kesmezken süratı Bir âhın tufanına dayanmaz bozgun saflar
Zaten fâni ömürde kefen sarmadan önce Gönül sükût bulmuyor insan derde misafir Her kapıdan ayrılıp gün geceye dönünce Yılgınlıklar muamma, sarmış ruhları zifir
Biz ki kaybettik baştan davayla hâl olmayı Kısık seslerimizden düşer hükümsüz akit Canlar isyan içinde geçtik aşkla dolmayı Solgun yüzleri çoktan kuşatmış müzmin vakit
İsrafil üfle sura ezberimiz bozulsun Saklamak beyhudedir beslediğimiz huyu Yürekler dağlandıkça yıkım yerini bulsun Yetmiş üç fırka ile yorulduk tarih boyu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akit şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akit şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR : HER ZAMANKİ GİBİ YİNE ÇOK GÜZEL YİNE USTACAYDI...KALİTE DOLU BİR ESER OKUDUM KUTLARIM.. HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM..
özel ve güzel kaleminizi saygıyla selamlıyorum sevgili Nezahat hanım. sevgilerimle gönül dolusu... kutluyorum can-ı gönülden günü karşılayan değerli eserinizi.
Simsiyah fonu uzay, bembeyaz harfleri yıldızlar olarak algılıyorum ki Her harf bir yıldız makamında Güne gelen yüreğe, emeğe, kaleme, kelama selam ve saygılarımla...
İsrafil sürekli üflüyor sur'a ablacanım. Ama duyan yok. Körler, sağırlar ve dilsizler. Çünkü en güzel yerindeyiz coğrafyanın ve en kanlı günlerinde. Elbet ki kolay olmayacak.
Mükemmel bir şiirler gündeki yerini almışsın ablacanım. Tebrikler.
"Üfle sura İsrafil" yolcu kalksın ayağa Kimbilir çamurların arasında dostlar var Mütebessim hoşlukla kalplerdeki kurağa Masumlar sabretikçe yıkılsın koca duvar
Harika bir hece şiiri.Yürekteki duygular dizelere cevher gibi dökülmüş.
Günün seçkisine çok yakışmış.Arkadaşımı kutluyorum.
Hem manayı yakalamak ve hemde sanatsal bir tarz ile ifade edebilmek... İki defa okudum ve çok beğendim. Yazarı yürekten kutluyorum. Güne layık olmayı fazlasıyla hak eden bir eser üretmiş. Tebrikler...
Çok zor günlerden geçiyoruz veya geçirilmeye mahkum ediliyoruz .İsrafil üflese sur -a , kıyamet kopsa keşke diyesim var.Hayata büyümeden ölen çocuklar ve kötüler kadar cesur olamayan iyi insanlar.. Yüreğinize sağlık Gönülden kutluyorum sizi.Güne çok yakışmış.Sevgiler.
öncelikle tebrik ediyorum değerli hocam yürek sesiniz var olsun efendim.. tek kelime ile muhteşemdi şiiriniz.kalem,iniz susmasın efendim.. selam ve sevgiler olsun o kocaman dost yüreğinize sonsuz saygılarımla..
Yaradılış gayemizi unutup heva ve heveslerin rüzgarına kapılalıp bizi ben zindanına mahkum ettik.ruhumuz feryad eylerken dünyevi ve nefsani pazarda bulduk kendimizi.biz iflas ettik,neslimizi zarara uğrattık.Rabbim sonumuzu hayreyleye. harika bir şiir,haz aldım.müteşekkirim Nezahat hanım sizi okumak bizim için her zaman bir ayrıcalık olmuştur. selam ve saygılar sunuyorum.
Türkiyenin kalbinde bombalar patlıyor. Gün geçmiyor ki yeni bir şehit haberi, Anaların gözünde yaş dinmiyor küçük kıyametini yaşıyor birçoğumuz Büyük kıyamet de yakındır belki İsrafil kötülere üflese sur onlar yok olsa iyiler iyilikle yaşayıp gidebilse keşke Vatanımız ağır yaralı bugünlerde bir yarayı sarmadan yenisi açılıyor Yorulduk kötü haberlerden, eceliyle ölmek lüks oldu canım ülkemde Güzel şiirinin nezdinde içimi döktüm canım çok sıkkın Her zamanki gibi derin dizeler ve mana doluydu şiirin Tebrik çiçeklerimi ve sevgilerimi bırakıyorum şiirinin başucuna.
Saygıyla...
E F T E L Y A...
(Akdenizi cebinde taşıyan kız... )